728 x 90

برگزاری دومین گردهمایی دانش‌آموختگان و دانشجویان دانشگاه باقرالعلوم(ع)

دومین گردهمایی بزرگ دانش‌آموختگان و دانشجویان گروه تاریخ دانشگاه باقرالعلوم(ع) با هدف آگاهی از فعالیت های‌علمی، پژوهشی و تقویت ارتباط با یکدیگر برگزار می‌شود.
دومین گردهمایی بزرگ دانش‌آموختگان و دانشجویان گروه تاریخ دانشگاه باقرالعلوم(ع) با هدف آگاهی از فعالیت های‌علمی، پژوهشی و تقویت ارتباط با یکدیگر برگزار می‌شود.روابط عمومی دانشگاه باقرالعلوم علیه السلام

دومین گردهمایی بزرگ دانش‌آموختگان و دانشجویان گروه تاریخ دانشگاه باقرالعلوم(ع) با هدف آگاهی از فعالیت های‌علمی، پژوهشی و تقویت ارتباط با یکدیگر برگزار می‌شود.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه باقرالعلوم(ع)، محسن الویری مدیر گروه تاریخ دانشگاه در گفتگوی اختصاصی با اشاره به برگزاری دومین گردهمایی دانش‌آموختگان و دانشجویان گروه تاریخ دانشگاه گفت: گروه تاریخ دانشگاه به دنبال مصوبه شورای فرهنگی دانشگاه باقرالعلوم(ع) و با حمایت مؤثر رئیس دانشگاه، دومین گردهمایی بزرگ دانش‌آموختگان و دانشجویان خود را روز پنجشنبه  28 مهر 1401  برگزار می‌کند. 

مدیر گروه تاریخ دانشگاه باقرالعلوم(ع) در ادامه افزود: هدف از این گردهمایی که برای اولین بار در تاریخ 17 اردیبهشت 1396 برگزار شد، آشنایی دانش‌آموختگان و دانشجویان با یکدیگر، آگاهی از فعالیت‌های علمی، تقویت روحیه همدلی و همکاری است. تقویت ارتباط با گروه و فراهم آوردن زمینه‌ای برای ارزیابی گروه از کامیابی‌ها و ناکامی‌های خود از دیگر اهداف این گردهمایی است. 

وی در پایان خاطر‌نشان کرد: دانشگاه در نظر دارد در این مراسم، نمایشگاهی از دستاوردهای علمی دانش‌آموختگان و دانشجویان برگزار کند. بر این اساس از همه دانش‌آموختگان درخواست می‌شود از طریق فرآیندی که به زودی اطلاع‌رسانی می‌شود در برپایی این نمایشگاه مشارکت کنند.

 
 
امتیاز دهی
 
 

فصلنامهعلوم سیاسی فصلنامهتاریخ اسلام فصلنامهآیین حکمت فصلنامهفرهنگ پژوهش
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

دانشگاه باقرالعلوم (عليه السلام)
مجری سایت : شرکت سیگما