728 x 90

انتصاب عضو هیئت علمی دانشگاه باقرالعلوم(ع) به عنوان رئیس اتاق فکر اسلامی شدن دانشگاه ها در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری 

  • 1400/9/8 دوشنبه
وزیر علوم تحقیقات و فناوری در حکمی عضو هیئت علمی دانشگاه باقرالعلوم(ع) را به عنوان رئیس اتاق فکر اسلامی شدن دانشگاه‌ها وزارت علوم تحقیقات و فناوری منصوب کرد.
وزیر علوم تحقیقات و فناوری در حکمی عضو هیئت علمی دانشگاه باقرالعلوم(ع) را به عنوان رئیس اتاق فکر اسلامی شدن دانشگاه‌ها وزارت علوم تحقیقات و فناوری منصوب کرد. روابط عمومی دانشگاه باقرالعلوم علیه السلام

وزیر علوم تحقیقات و فناوری در حکمی عضو هیئت علمی دانشگاه باقرالعلوم(ع) را به عنوان رئیس اتاق فکر اسلامی شدن دانشگاه‌ها وزارت علوم تحقیقات و فناوری منصوب کرد.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه باقرالعلوم(ع)، در حکم محمدعلی زلفی گل وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری خطاب به محمد مهدی گرجیان از اعضای عضو هیئت علمی گروه فلسفه و کلام دانشگاه باقرالعلوم(ع)، بر همکاری و همفکری صاحب نظران به منظور ارائه راهکارها و راهبردهای عملیاتی در راستای اهداف و سیاست‌های این وزارتخانه تاکید شده است.

براساس این گزارش، محمدمهدی گرجیان دارای مدرک دکتری فلسفه و عرفان اسلامی در حال حاضر عضو هیات علمی گروه فلسفه و کلام دانشگاه باقرالعلوم علیه السلام  با مرتبه استادی است.

وی همچنین از اساتید سطوح عالیه حوزه علمیه قم بوده و تاکنون راهنمایی و مشاوره بیش از ۳۰۰ پایان نامه علمی در مباحث قرآنی کلامی ، فلسفی ، عرفانی و فقهی در حوزه و دانشگاه در مقاطع تحصیلات تکمیلی کارشناسی ارشد و دکتری را به عهده داشته است.

 این استاد حوزه و دانشگاه، که دارای حدود 30 مقاله بوده و سال ها است در مدارس مختلف حوزه ، دروس سطح تا رسائل و کفایه را تدریس کرده و در ارائه برنامه های تخصصی رسانه ای در شبکه های متعدد صدا و سیمای جمهوری اسلامی حضوری فعال داشته است.
 
 
امتیاز دهی
 
 

فصلنامهعلوم سیاسی فصلنامهتاریخ اسلام فصلنامهآیین حکمت فصلنامهفرهنگ پژوهش
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

دانشگاه باقرالعلوم (عليه السلام)
مجری سایت : شرکت سیگما