728 x 90
نشست فقه سیاسی
برگزاری نشست هم اندیشی مدیران موسسات و گروه های آموزشی و پژوهشی فقه سیاسی  «نشست هم‌اندیشی مدیران مؤسسات و گروه‌های آموزشی و پژوهشی فقه سیاسی» به میزبانی دانشگاه باقرالعلوم (ع)  برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه باقرالعلوم(ع)، به همت گروه فقه سیاسی دانشگاه باقرالعلوم(ع) و با همکاری بیش از 20 نهاد دانشگاهی و حوزوی، نشست هم اندیشی مدیران موسسات و گروه های آموزشی و پژوهشی فقه سیاسی روز پنجشنبه 14 اسفند 99 به صورت حضوری و وبیناری برگزار شد.

در این نشست مدیران گروه ها و موسسات مرتبط با فقه سیاسی حوزوی و دانشگاهی، مدیران و نمایندگانی از مراکز حوزوی و دانشگاهی استاد خراسان، حوزه علمیه خوهران، تهران و قم  شرکت کردند. نهادهای حاضر در این نشست عبارتند از: حوزه علمیه خراسان، دانشگاه امام صادق (ع)، دانشگاه معارف اسلامی، دانشگاه شهید بهشتی(ره)، پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، پژوهشگاه فقه نظام، جامعه الزهراء (س)،  موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی (ره)،  جامعه المصطفی العالميه (ص)، مرکز فقهی ائمه اطهار (ع)، مرکز جامع علوم اسلامی ولی امر(عج)، مؤسسه مطالعات و تحقیقات اسلامی فتوح اندیشه، مدرسه عالی فقه و علوم اسلامی، مدرسه فقهی امیرالمومنین(ع)،موسسه آموزش عالی امام رضا(ع) تهران، فرهنگستان علوم اسلامی قم، موسسه مفتاح، موسسه لوح و قلم و...
 
در این نشست که به منظور رصد وضعیت فقه سیاسی در کشور برگزار شد، هر کدام از اعضای جلسه به گزارش وضعیت فقه سیاسی و مسائل پیرامون آن از قبیل امور آموزشی و پژوهشی فقه سیاسی پرداختند.
 
لازم به ذکر است این هم اندیشی ادامه داشته و در جلسات بعد، محورهای دیگر مربوط به فقه سیاسی پیگیری و برنامه ریزی خواهد شد.
 
 
امتیاز دهی
 
 

فصلنامهعلوم سیاسی فصلنامهتاریخ اسلام فصلنامهآیین حکمت فصلنامهفرهنگ پژوهش
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

دانشگاه باقرالعلوم (عليه السلام)
مجری سایت : شرکت سیگما