چهارمین جلسه از سلسله نشستهای «تجربهکاوی کمپینهای موفق» با محوریت بررسی تخصصی «کمپین ایران من»، به همت آزمایشگاه علوم رفتاری و تغییرات اجتماعی دانشگاه باقرالعلوم(ع) و با حضور دکتر بهنام یاوری برگزار شد.
در این نشست که همزمان به صورتحضوری و مجازی انجام شد، دکتر یاوری با ارائه تحلیلی مبتنی بر دادهها و تجربههای میدانی، به تشریح سازوکارهای اثرگذاری کمپینهای اجتماعی و ویژگیهای منحصربهفرد «کمپین ایران من» پرداخت. وی در این جلسه، مؤلفههای طراحی پیام، هویتسازی، شیوههای انتشار محتوا، و نحوه جلب مشارکت عمومی در این کمپین را مورد واکاوی قرار داد و تجربههای عملی تیمهای اجرایی را برای شرکتکنندگان بازگو کرد.
همچنین شرکتکنندگان – شامل جمعی از پژوهشگران، فعالان رسانهای و علاقهمندان حوزه علوم رفتاری – پرسشها و نکات تخصصی خود را در قالب گفتوگوی تعاملی مطرح کردند و ابعاد کمتر دیدهشده کمپینهای اجتماعی در ایران مورد بحث قرار گرفت.
این نشست چهار ساعته، بخشی از برنامهی مستمر آزمایشگاه علوم رفتاری دانشگاه باقرالعلوم(ع) برای انتقال تجربه، تربیت نیروی متخصص و تبیین الگوهای موفق فعالیت اجتماعی و رسانهای است.





