728 x 90

حضور رئیس دانشگاه ایلیا عراق در غرفه دانشگاه باقرالعلوم(ع) در نمایشگاه بین‌المللی کتاب نجف اشرف

حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر غالب عبدالحسین نعیمه، رئیس دانشگاه ایلیا عراق با حضور در غرفه دانشگاه باقرالعلوم(ع) به بازدید از جدیدترین آثار منتشر شده دانشگاه پرداخت.
حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر غالب عبدالحسین نعیمه، رئیس دانشگاه ایلیا عراق با حضور در غرفه دانشگاه باقرالعلوم(ع) به بازدید از جدیدترین آثار منتشر شده دانشگاه پرداخت.روابط عمومی دانشگاه باقرالعلوم علیه السلام

حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر غالب عبدالحسین نعیمه، رئیس دانشگاه ایلیا عراق با حضور در غرفه دانشگاه باقرالعلوم(ع) به بازدید از جدیدترین آثار منتشر شده دانشگاه پرداخت.



به گزارش روابط عمومی دانشگاه باقرالعلوم(ع)، حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر غالب عبدالحسین نعیمه، رئیس دانشگاه ایلیا نجف ضمن حضور در غرفه دانشگاه باقرالعلوم(ع) در نمایشگاه کتاب نجف اشرف به گفتگو پیرامون اجرای عملی تفاهم‌نامه دوجانبه مرتبط با سفر اخیر رئیس دانشگاه باقرالعلوم(ع) به عراق پرداخت. 

رئیس دانشگاه ایلیا ضمن بازدید از جدیدترین آثار دانشگاه، از حضور دانشگاه باقرالعلوم(ع) در این نمایشگاه استقبال کرد و به ارائه پیشنهاداتی در خصوص برگزاری دوره‌های مشترک به همراه صدور مدرک مشترک پرداخت. وی همچنین خواستار پذیرش فارغ التحصیلان دانشگاه ایلیا در دانشگاه باقرالعلوم(ع) جهت ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر شد.

شایان ذکر است دانشگاه ایلیا در عراق در زمینه علوم انسانی فعالیت می‌کند و ضمن ارتباط وثیق با مراجع و حوزه‌های علمیه، به بیان نظریات اسلامی در کنار سایر نظریات می‌پردازد. این دانشگاه دارای رشته‌های مدیریت و اقتصاد، اندیشه و تاریخ، علوم قرآن، حقوق، علوم تربیتی، روانشانسی، علوم اجتماعی، رسانه و زبان عربی است و دارای شعبه‌های متعدد در کشورهای مختلف است.

دانشگاه باقرالعلوم(ع) در این نمایشگاه با همکاری رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در عراق حضور دارد.
 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
فصلنامهعلوم سیاسی فصلنامهتاریخ اسلام فصلنامهآیین حکمت فصلنامهفرهنگ پژوهش
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

دانشگاه باقرالعلوم (عليه السلام)
مجری سایت : شرکت سیگما