دیدار مدیر گروه زبان آلمانی با زبان آموزان آلمانی

ابتدای این جلسه با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید آغاز شد. سپس حجت الاسلام علی نبی زاده مدیرگروه زبان آلمانی خدمت حضار و زبان آموزان گروه زبان آلمانی خیره مقدم و خوش آمد گویی داشتند. در ادامه ایشان به صورت تصویری و با استفاده از منابع آلمانی موجود، به تحولات اسلام در کشورهای آلمانی زبان اشاره داشتند و به تحلیل تصویری مسائل جاری در حوزه اسلام و تبلیغ اسلام در آلمان پرداختند. وی به معرفی فدراسیون مسلمانان لیبرال در آلمان اشاره داشت و به شیوه های تبلیغی این فدراسیون و نمایندگی و مراکز اسلامی وابسته به این فدراسیون در شهرهای برلین، کلن، فرانکفورت پرداخت. همچنین با توجه به تحولات سریع اسلام در کشور آلمان، ایشان به اهمیت فعالیت های مبلغان زباندان و آشنا به قوانین و فرهنگ آن کشور اشاره داشتند.

نبی زاده در ادامه از وضعیت آموزشی گروه زبان آلمان گزارشی ارائه داد، و اشاره داشت که با توجه به مصوبه هیئت امنای دانشگاه باقرالعلوم (ع)، دوره های زبان آلمانی به سمت رشته شدن حرکت می کند و گزارشی از اقدامات انجام شده در این زمینه را ارائه نمود. بعد از آن تمامی افرادی که در جلسه حضور داشتند فرصت یافتند تا نقطه نظرات و پیشنهادات خودشان برای آینده گروه زبان آلمانی را بیان کنند.

در پایان جلسه جمع بندی از مباحث مطرح شده توسط مدیر گروه زبان آلمانی انجام شد و مقرر شد تا در آینده فعالیت های آموزشی به همراه فعالیت های پژوهشی به صورت پررنگ تر و منسجم تر در اولویت های گروه زبان آلمانی قرار گیرد.

 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو اطلاعیه ها
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

دانشگاه باقرالعلوم (عليه السلام)
مجری سایت : شرکت سیگما