728 x 90

حضور دانشگاه باقرالعلوم(ع) در رتبه‌بندی بین‌المللیRUR(Round University Ranking)

دانشگاه باقرالعلوم(ع)، در رتبه‌بندی جهانی RUR توانست رتبه یازدهم را در بین دانشگاه‌های ایران کسب کند.
دانشگاه باقرالعلوم(ع)، در رتبه‌بندی جهانی RUR توانست رتبه یازدهم را در بین دانشگاه‌های ایران کسب کند.روابط عمومی دانشگاه باقرالعلوم علیه السلام

دانشگاه باقرالعلوم(ع)، در رتبه‌بندی جهانی RUR توانست رتبه یازدهم را در بین دانشگاه‌های ایران کسب کند.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه باقرالعلوم(ع)، این دانشگاه در راستای توسعه فعالیت‌های بین‌المللی خود، موفق به ثبت در رتبه‌بندی بین‌المللیRUR(Round University Ranking)  گردید. نظام رتبه‌بندی (RUR) یک نظام رتبه‌بندی معتبر جهانی برای دانشگاه‌ها است که عملکرد 1200 دانشگاه پیشرو جهان از 82 کشور را با 20 شاخص منحصربه‌فرد در 4 حوزه کلیدی: آموزش، پژوهش، تنوع بین‌المللی و پایداری مالی اندازه‌گیری می‌کند.

در این رتبه‌بندی، دانشگاه باقرالعلوم(ع) بر اساس شاخص‌های موجود در رنکینگ، در مجموع رتبه یازدهم در بین دانشگاه‌های ایرانی شرکت‌کننده در این رتبه‌بندی و رتبه 596 در بین تمام دانشگاه‌های بین المللی حاضر در این رتبه‌بندی را کسب نمود. شایان ذکر است که دانشگاه باقرالعلوم(ع) بیشترین امتیاز را در حوزه آموزش کسب نموده است.

از جمله فواید حضور در نظام¬های رتبه‌بندی بین¬المللی می‌توان به ارائه اطلاعات کافی درخصوص عملکرد دانشگاه‌ها و فراهم نمودن زمینه جذب دانشجویان بین‌المللی اشاره کرد. همچنین موثر بودن در ثبت مقالات بین‌المللی اساتید و دانشجویان، اخذ مجوز‌های بین‌المللی از نهادهای فراملی و توسعه همکاری‌های علمی و پژوهشی با سایر مراکز علمی بین‌المللی، از دیگر فواید حضور در این رتبه‌بندی بین‌المللی می‌باشد. لازم به ذکر است یکی از شرایط الزامی جهت اخذ مجوز فعالیت علمی در سایر کشورهای دنیا کسب رتبه معتبر در رنکینگ¬های بین‌المللی است. 

لینک دسترسی به صفحه دانشگاه باقرالعلوم(ع) در رتبه‌بندی بین‌المللیRUR :
https://roundranking.com/universities/baqir-al-olum-university.html?sort=O&year=2023&subject=SO


 
 
امتیاز دهی
 
 

نظر شما
نام
پست الكترونيک
وب سایت
متنی که در تصویر می بینید عینا تایپ نمایید
نظر
فصلنامهعلوم سیاسی فصلنامهتاریخ اسلام فصلنامهآیین حکمت فصلنامهفرهنگ پژوهش
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

دانشگاه باقرالعلوم (عليه السلام)
مجری سایت : شرکت سیگما