728 x 90

حمایت کانون پرورش فکری کودکان از پایان‌نامه‌های دکتری و ارشد

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فراخوان حمایت از رساله‌ها و پایان‌نامه‌های مقاطع دکتری و کارشناسی ارشد را منتشر کرد.

به گزارش لیزنا، شناسایی و استفاده از ظرفیت و توانمندی اساتید و دانشجویان مستعد و علاقه‌مند، هدایت و بهره‌برداری از نتایج پژوهش‌های دانشگاهی و ارتقای اثربخشی آن‌ها از مهم‌ترین اهداف این طرح به شمار می‌رود.


بر همین اساس، اداره کل آموزش و پژوهش کانون برای دست‌یابی به اهداف توسعه‌ای و به منظور بهره‌گیری از توان و ظرفیت بالقوه دانشگاه‌ها و تشویق دانشجویان به انجام تحقیق‌ها و پروژه‌های کاربردی مورد نیاز حوزه کانون، از این پایان‌نامه‌ها حمایت می کند. 


در عین حال، موضوع پایان‌نامه‌ها باید در زمینه‌های مرتبط با اهداف، رسالت و اولویت‌های پژوهشی مصوب شورای راهبردی پژوهش کانون باشد و این پایان‌نامه‌ها قبلاً انجام نشده باشد و عنوان پایان‌نامه‌هایی که موافقت کتبی یکی از معاونت‌ها و مدیریت‌های کانون را داشته باشد، از اولویت برخوردار خواهد بود. 


همچنین مبلغ حمایت از پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد بین ۱میلیون و ۲۰۰هزار تومان تا ۲میلیون و ۵۰۰هزار تومان و مبلغ حمایت از رساله‌های دکتری بین ۲میلیون و ۵۰۰هزار تومان تا ۴میلیون تومان متغیر است. 
بر همین اساس، تصمیم‌گیری در مورد رقم حمایتی بسته به کیفیت پروپوزال و نیاز کانون در اختیار شورای پژوهشی کانون است که پس از عقد قرارداد و برابر شرایط درج شده در آن پرداخت خواهد شد.


بر اساس اعلام گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، علاقه‌مندان تا ۱۵ اسفند فرصت دارند طرح‌های خود را به نشانی خیابان فاطمی، خیابان حجاب، جنب هتل لاله، مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، اداره کل آموزش و پژوهش، کدپستی ۱۴۱۵۶۱۳۱۴۴ ارسال کنند.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
فصلنامهعلوم سیاسی فصلنامهتاریخ اسلام فصلنامهآیین حکمت فصلنامهفرهنگ پژوهش
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

دانشگاه باقرالعلوم (عليه السلام)
مجری سایت : شرکت سیگما