728 x 90

برگزاری جلسه شورای سیاستگذاری همایش بین‌المللی «دین، فرهنگ و فناوری»

جلسه شورای سیاستگذاری همایش بین‌المللی «دین، فرهنگ و فناوری» در روز دوشنبه مورخ 96/01/21 در محل شورای عالی انقلاب فرهنگی در تهران برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه باقرالعلوم(ع) جلسه شورای سیاستگذاری همایش بین‌المللی «دین، فرهنگ و فناوری» در روز دوشنبه مورخ 96/01/21 در محل شورای عالی انقلاب فرهنگی در تهران برگزار گردید. در این جلسه ابتدا حجت الاسلام والمسلمین دکتر پارسانیا با خوش‌آمدگویی به اعضای شورای سیاستگذاری و تبریک سال نو جلسه را شروع نموده و سپس دکتر آیت‌اللهی گزارشی از روند جلسات شورای علمی و محورهای همایش با تأکید بر چالش‌های فناوری در حوزه دین، فرهنگ و فناوری ارائه نمودند.

دکتر نصیری نیز گزارشی از کمیسیون‌های تشکیل‌ شده و خریداری پورتال جامع و سایت همایش توسط  دفتر تبلیغات اسلامی،  پیشنهاد برگزاری دو روز همایش در دانشگاه صنعتی شریف از سوی دکتر حسینی معاونت فرهنگی دانشگاه شریف و یک روز در قم، پیشنهاد تشکیل دبیرخانه دانشجویی در اندیشکده مهاجر دانشگاه صنعتی شریف، دانشگاه باقرالعوم (ع) و انجمن جامعه‌شناسی ایران و راه‌اندازی دبیرخانه اجرایی همایش دفتر تهران در اندیشکده مهاجر دانشگاه شریف ارائه نمودند. سپس جلسه وارد دستور جلسه شده و نظرات اعضاء در خصوص محورهای همایش بیان شد.

در این جلسه مصوب شد که در روزهای سه‌شنبه، چهارشنبه و پنج‌شنبه مورخ 4 و 5 و 6 اردیبهشت سال 1397  در ظرف سه روز به این شرح که دو روز در دانشگاه صنعی شریف تهران و یک روز نیز در قم برگزار شود.

همچنین مقرر گردید از آقای فینبرگ و لاتور و سایر اساتید مشهور علمی جهت عضویت در شورای علمی و برگزاری پیش نشست‌ها دعوت به عمل آید. دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و مراکز مشارک همایش نیز در خصوص برگزاری پیش‌نشست‌ها اعلام آمادگی نمودند.
 
امتیاز دهی
 
 

فصلنامهعلوم سیاسی فصلنامهتاریخ اسلام فصلنامهآیین حکمت فصلنامهفرهنگ پژوهش
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

دانشگاه باقرالعلوم (عليه السلام)
مجری سایت : شرکت سیگما