728 x 90
مصاحبه دانشجویان غیرایرانی
روابط عمومی برگزاری مصاحبه علمی متقاضیان غیرایرانی تحصیل در دانشگاه باقرالعلوم(ع) مصاحبه علمی متقاضیان غیرایرانی تحصیل در دانشگاه باقرالعلوم(ع)، به صورت حضوری و بر خط برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه باقرالعلوم(ع)، سید هادی ساجدی رئیس اداره امور بین‎‌الملل و دانشجویان غیرایرانی دانشگاه، با اشاره به فرآیند پذیرش دانشجویان غیرایرانی در سال جاری خاطرنشان کرد: پس از ارزیابی صلاحیت عمومی و تأیید وزارت علوم از طریق سامانه‌های مرتبط، مصاحبه کفایت علمی متقاضیان غیرایرانی جهت تحصیل در دانشگاه باقرالعلوم(ع) برگزار شد. متقاضیان درخواست تحصیل در رشته‌های علوم سیاسی، مطالعات منطقه‌ای و مدیریت راهبردی فرهنگ را داشتند که تعدادی از آن‌ها با احراز حد نصاب علمی و پژوهشی برای تحصیل در سال تحصیلی 1402-1401 پذیرفته شدند.

 مصاحبه علمی این دوره با حضور محمد ستوده معاون آموزش و فرهنگی دانشگاه و مدیران گروه‌های علمی مرتبط برگزار شد. متقاضیانی که در ایران حضور داشتند به صورت حضوری و متقاضیان حاضر در کشورهای مبدا به صورت برخط در این مصاحبه شرکت کردند.    

 لازم به ذکر است دانشگاه باقرالعلوم(ع) در سال جاری تعدادی از علاقه‌مندان به تحصیل در دانشگاه را از کشورهای آمریکای شمالی و اروپا جهت تحصیل کوتاه مدت به صورت فرصت مطالعاتی پذیرش کرده است. این افراد پس از طی مراحل گزینش و صدور روادید، در تابستان جاری وارد ایران شده و هم‌اکنون در حال تحصیل می‌باشند.




 
 
امتیاز دهی
 
 

فصلنامهعلوم سیاسی فصلنامهتاریخ اسلام فصلنامهآیین حکمت فصلنامهفرهنگ پژوهش
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

دانشگاه باقرالعلوم (عليه السلام)
مجری سایت : شرکت سیگما