728 x 90

برگزاری آزمون MSRT در دانشگاه باقرالعلوم(ع)

آزمون MSRT همزمان با سراسر کشور در دانشگاه باقرالعلوم(ع) برگزار شد.
آزمون MSRT همزمان با سراسر کشور در دانشگاه باقرالعلوم(ع) برگزار شد.روابط عمومی دانشگاه باقرالعلوم علیه السلام

آزمون MSRT همزمان با سراسر کشور در دانشگاه باقرالعلوم(ع) برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه باقرالعلوم(ع)، احمدی‌حاجی رئیس اداره آموزش‌های آزاد دانشگاه با اشاره به برگزاری آزمون MSRT گفت: این آزمون با حضور 132 داوطلب، جمعه 1 مهر 1401 در دانشگاه باقرالعلوم(ع) همزمان با سراسر کشور و با حضور نماینده وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد.

احمدی‌حاجی با اشاره به شیوه برگزاری آزمون گفت: آزمون MSRT یک آزمون زبان انگلیسی است که توسط «سازمان امور دانشجویان» وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به صورت ماهانه در تعدادی از شهرهای ایران برگزار می‌شود. دانشجویانی که قصد دارند در مقطع دکتری ادامه تحصیل دهند، باید این مدرک را داشته باشند. 

وی در ادامه افزود: داوطلبان در این آزمون باید به سوالات در سه بخش شنیداری، گرامر و ساختار ، و مهارت درک مطلب پاسخ دهند و حداقل نمره 50 از 100 را جهت قبولی در این آزمون کسب کنند. شرکت کنندگان می‌توانند نتیجه آزمون را شنبه 9 مهر 1401 در پایگاه اینترنتی سامانه امور جامع دانشجویان(سجاد) در پنل کاربری خود مشاهده کنند.

مسئول برگزاری آزمون MSRT در دانشگاه خاطرنشان کرد: دانشگاه باقرالعلوم(ع) یکی از حوزه‌های برگزاری آزمون MSRT  در کشور و تنها حوزه برگزاری این آزمون در استان قم است و علاقه‌مندان به شرکت در این آزمون می‌توانند جهت ایجاد آمادگی بیشتر، در کلاس‌های آمادگی آزمون MSRT دانشگاه که توسط اداره آموزش‌های آزاد دانشگاه برگزار می‌شود شرکت کنند.


 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
فصلنامهعلوم سیاسی فصلنامهتاریخ اسلام فصلنامهآیین حکمت فصلنامهفرهنگ پژوهش
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

دانشگاه باقرالعلوم (عليه السلام)
مجری سایت : شرکت سیگما