728 x 90

تقدیر نمایندگان وزارت علوم از فعالیت های دانشگاه باقرالعلوم(ع)

نمایندگان وزارت علوم در بازدید از دانشگاه باقرالعلوم(ع) از فعالیت های علمی صورت گرفته در این دانشگاه تقدیر کردند
نمایندگان وزارت علوم در بازدید از دانشگاه باقرالعلوم(ع) از فعالیت های علمی صورت گرفته در این دانشگاه تقدیر کردندروابط عمومی دانشگاه باقرالعلوم علیه السلام

نمایندگان وزارت علوم در بازدید از دانشگاه باقرالعلوم(ع) از فعالیت های علمی صورت گرفته در این دانشگاه تقدیر کردند

به گزارش روابط عمومی دانشگاه باقرالعلوم(ع) نمایندگان وزارت علوم و تحقیقات در حاشیه بازدید از این دانشگاه ضمن تقدیر از خدمات صورت گرفته در این دانشگاه در سخنانی اظهار کردند: دانشگاه باقرالعلوم(ع) از جایگاه بالای علمی در بین دانشگاه های کشور برخوردار خواهد بود و توسعه علم و تولید علم را به خوبی می توان از این دانشگاه مشاهده کرد.
ایشان با بیان اینکه دانشگاه باقرالعلوم(ع) الگوی مناسبی برای دانشگاه های کشور است، افزودند: دانشگاه باقرالعلوم(ع) امروز توانسته است به یکی از قطب های تولید علم دربین جامعه دانشگاهی کشور تبدیل شود و می توان وحدت حوزه و دانشگاه را در این مجموعه دانشگاهی به خوبی مشاهده کرد.
در ابتدای این دیدار نیز حجت‌الاسلام والمسلمین مریجی رییس دانشگاه باقرالعلوم(ع) گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در این دانشگاه ارائه و در سخنانی اظهار کرد: دانشگاه باقرالعلوم(ع) از سال 84 توانست مجوز فعالیت به عنوان دانشگاه را دریافت کند .
وی با بیان اینکه این دانشگاه تا سال 1390 تنها با یک دانشکده فعالیت خود را انجام می داد، تصریح کرد: خوشبختانه با توسعه علمی که در این دانشگاه صورت گرفته است امروز چهار دانشکده با گروه های زیر مجموعه خود در دانشگاه باقرالعلوم(ع) فعالیت می کنند.
رییس دانشگاه باقرالعلوم(ع) ادامه داد: فلسفه و اخلاق، فرهنگ، علوم اجتماعی و رفتاری، تاریخ و مطالعات سیاسی و زبان های خارجی و مطالعات بینا فرهنگی چهار دانشکده فعال در این دانشگاه هستند که هرکدام متشکل از 4 گروه زبان انگلیسی – عربی – فرانسه و آلمانی است.
وی با بیان اینکه دانشگاه باقرالعلوم(ع) بدنبال  تولید علم است، افزود: در حال حاضر بیش از 60 عضو هیئت علمی در بیش از 13 رشته کارشناسی ارشد و 8 رشته دکترا فعالیت می کنند.

 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
فصلنامهعلوم سیاسی فصلنامهتاریخ اسلام فصلنامهآیین حکمت فصلنامهفرهنگ پژوهش
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

دانشگاه باقرالعلوم (عليه السلام)
مجری سایت : شرکت سیگما