728 x 90

آزمون MSRT پنج شنبه 30 بهمن 1399 در دانشگاه باقرالعلوم (ع) برگزار شد

  • 1399/12/2 شنبه
روابط عمومی دانشگاه باقرالعلوم علیه السلام

به گزارش روابط عمومی دانشگاه باقرالعلوم (ع) حجت الاسلام تقدسی نیا، مسئول برگزاری آزمون MSRT  در دانشگاه گفت: آزمون زبان MSRT با حضور 240 داوطلب متشکل از 80 داوطلب زن و 160 داوطلب مرد، پنج شنبه 30 بهمن 1399 در دانشگاه باقرالعلوم (ع)  همزمان با سراسر کشور و با حضور دو نماینده وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و نماینده دانشگاه علوم پزشکی با رعایت کامل پروتکل بهداشتی برگزار شد.

داوطلبان در این آزمون می بایست به سوالات در سه بخش شنیداری (Listening Comprehension)، گرامر و ساختار (Structure and Written Expression) و مهارت درک مطلب(Reading Comprehension) پاسخ می دادند. حد نصاب قبولی دانشجویان ۵۰ امتیاز از ۱۰۰ است. دانشجویانی که قصد دارند در مقطع دکترا در دانشگاه های معتبر ایران ادامه تحصیل دهند، باید این مدرک را داشته باشند. آزمون  MSRT  یک آزمون زبان انگلیسی است که توسط «سازمان امور دانشجویان» وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به صورت ماهانه در تعدادی از شهرهای ایران برگزار می‌گردد.

حجت الاسلام تقدسی نیا افزود: نتیجه این آزمون، روز یکشنبه 10 اسفندماه اعلام خواهد شد. داوطلبان می توانند نتایج را در پروفایل خود قسمت "مشاهده کارنامه "دریافت و چاپ  نمایند.

مسئول برگزاری آزمون MSRT  در دانشگاه گفت: آزمون زبان msrt در اسفند ماه در روزهای پنج شنبه مورخ 7/12/99 ویژه (داوطلبان آقا ) وروز جمعه مورخ 8/12/99ویژه (داوطلبان خانم ) برگزار می گردد. شروع ثبت نام برای آزمون اسفندماه در روز پنج شنبه مورخ 23/11/99 ساعت 7 صبح لغایت شنبه مورخ 99/12/2 ساعت 18 می باشد. مهلت ثبت نام تمدید نخواهد شد. 
زمانبندی آزمونهای در اسفندماه سال ۱۳۹۹ در سامانه امور جامع دانشجویان(سجاد) به نشانی  https://portal.saorg.ir/ اعلام می شود.

وی افزود: دانشگاه باقرالعلوم (ع) یکی از حوزه های برگزاری آزمون MSRT در کشور و تنها حوزه برگزاری آزمون MSRT در استان قم است که دانشجویان می توانند به عنوان مکان آزمون انتخاب نمایند.
 
امتیاز دهی
 
 

فصلنامهعلوم سیاسی فصلنامهتاریخ اسلام فصلنامهآیین حکمت فصلنامهفرهنگ پژوهش
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

دانشگاه باقرالعلوم (عليه السلام)
مجری سایت : شرکت سیگما