728 x 90

دیدار صمیمانه همکاران کتابخانه با رئیس دانشگاه

به گزارش روابط عمومی دانشگاه باقرالعلوم (ع) مورخ25 آبان 1396همکاران کتابخانه دانشگاه در فضایی صمیمی میزبان رئیس، معاون پژوهش، معاون منابع انسانی و رئیس حوزه ریاست دانشگاه بودند.

در این دیدار که با همت مدیر کتابخانه برگزار شد، ابتدا علیرضا آذری مدیر کتابخانه گزارشی از وضعیت کتابخانه اعم از نیروی انسانی، کتابها، فضای فیزیکی ارائه کرده و برنامه خود را بیان کردند. وی حفظ و نگهداشت کاربران کتابخانه، تسهیل نحوه خرید کتاب، اولویت بندی کتابهای دردست خرید ( بر اساس بودجه و میزان درخواست و استفاده اساتید و دانشجویان) را از اولویت برنامه ها دانست.
در ادامه همکاران محترم کتابخانه نظرات، پیشنهادات و مطالبات خود را مطرح کردند که مهمترین آنها عبارتند از درخواست برگزاری یک کلاس از هر ترم در کتابخانه، تصمیم گیری درباره کتابهای تک نسخه ای که فقط در کتابخانه مرجع هست، استفاده بهینه از نیروهای باتجربه، نیاز به کتابهای در بخش اطلاع رسانی، تقویت بخش اطلاع رسانی در سایت .
در ادامه حجت الاسلام والمسلمین دکتر مریجی رئیس دانشگاه، ضمن تشکر صمیمانه از دوستان و همکاران کتابخانه بر نقش و جایگاه و کتابداران تاکید کردند.
ایشان همچنین همه را به برکات معنوی حاصل از خدمات کارکنان کتابخانه و مشارکت آنان در ثواب آثار و میراث تولید شده توجه داده و از خدمات ایشان قدرانی کردند
 
امتیاز دهی
 
 

فصلنامهعلوم سیاسی فصلنامهتاریخ اسلام فصلنامهآیین حکمت فصلنامهفرهنگ پژوهش
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

دانشگاه باقرالعلوم (عليه السلام)
مجری سایت : شرکت سیگما