728 x 90
;vfgh
روابط عمومی اعزام دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه باقرالعلوم(ع) به عتبات عالیات رئیس اداره امور فرهنگی دانشگاه باقرالعلوم(ع) در گفتگو با روابط عمومی دانشگاه به بیان گزارش سفر عتبات عالیات ویژه دانشجویان، اساتید و کارکنان این دانشگاه پرداخت.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه باقرالعلوم(ع)، حجت‌الاسلام و المسلمین مهدی سلطانی، رئیس اداره تهذیب و امور فرهنگی دانشگاه باقرالعلوم(ع) در گفتگو با روابط عمومی دانشگاه به بیان فعالیت‌های این دانشگاه در خصوص سفر عتبات عالیات دانشجویی پرداخت و گفت: این اداره پس از هماهنگی با ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان و پیگیری سهمیه اعزام توسط دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دام ظله، ثبت نام سفر عتبات عالیات ویژه اساتید، داننشجویان و کارکنان و خانواده‌های آن‌ها را در چهارم بهمن ماه آغاز کرد. 

وی افزود: در این تعداد 117 نفر از دانشجویان، اساتید و کارکنان به همراه اعضاء خانواده در قالب دو کاروان زمینی و یک کاروان هوایی  در روزهای 4، 6 و 10 بهمن به عتبات عالیات اعزام شدند.

سلطانی در خصوص برنامه‌ریزی‌های انجام شده در این سفر گفت: زیارت حرم ائمه اطهار(ع) در شهرهای نجف، کربلا، سامرا و کاظمین و حضور در اماکن مقدس این شهرها از جمله برنامه‌های این سفر بود و خدمات درجه اول سازمان حج و زیارت در خصوص محل اسکان و پذیرایی در اختیار زائران قرار گرفت.

رئیس اداره تهذیب و امور فرهنگی دانشگاه در پایان خاطرنشان کرد: دانشجویان محترم می‌توانند جهت ارتقاء سطح فرهنگی دانشگاه تمامی انتقادات و پیشنهادات خود را با این اداره مطرح کرده و جهت اطلاع از آخرین محتوا و اطلاعیه‌های فرهنگی به کانال ایتای این اداره به نشانی https://eitaa.com/BouCul مراجعه کنند.
 
 
امتیاز دهی
 
 

فصلنامهعلوم سیاسی فصلنامهتاریخ اسلام فصلنامهآیین حکمت فصلنامهفرهنگ پژوهش
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

دانشگاه باقرالعلوم (عليه السلام)
مجری سایت : شرکت سیگما