728 x 90
...
روابط عمومی دیدار هیئت رئیسه دانشگاه باقرالعلوم(ع) با معاون بورس و امور دانشجویان بین‌الملل وزارت علوم حجت‌الاسلام والمسلمین مریجی و هیئت همراه ضمن دیدار با معاون بورس و امور دانشجویان بین‌الملل به تشریح ظرفیت‌های بین‌المللی و برنامه‌های بلند مدت دانشگاه باقرالعلوم(ع) پرداخت. به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه باقرالعلوم(ع)، در دیدار هیئت رئیسه دانشگاه با معاون بورس و امور دانشجویان بین‌الملل وزارت علوم، حجت‌الاسلام و المسلمین مریجی ریاست دانشگاه به تشریح ظرفیت‌های دانشگاه به لحاظ تعداد دانشجویان، رشته‌های تحصیلی، دانشکده‌ها و همچنین دستاورد‌های علمی و پژوهشی پرداخت. وی ضمن اشاره به سابقه موفق دانشگاه باقرالعلوم(ع) در عرصه داخلی، به بیان سیاست‌های کلان و تصمیمات جدید دانشگاه جهت ورود جدی به عرصه بین‌الملل پرداخت. 

در ادامه سید هادی ساجدی رئیس اداره امور بین‌الملل و دانشجویان غیر‌ایرانی دانشگاه باقرالعلوم(ع) ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های این اداره و دستاورد‌های آن در مدت کوتاه ورود دانشگاه به عرصه بین‌الملل، به تشریح برخی از برنامه‌های بلند مدت دانشگاه در این حوزه پرداخت. 

رئیس اداره امور بین‌الملل و دانشجویان غیر‌ایرانی دانشگاه ضمن قدردانی از اعطای مجوز بورسیه دانشجویان بین‌المللی از سوی وزارت علوم به دانشگاه باقرالعلوم(ع)، این موضوع را ظرفیتی راهبردی و اساسی جهت برنامه‌ریزی بلند مدت و جذب دانشجویان بر اساس نخبه گزینی، نیاز منطقه‌ای و توانمندی‌های علمی دانشگاه دانست.

دکتر محمدجواد سلمان‌پور معاون بورس و امور دانشجویان بین‌الملل وزارت علوم ضمن ابراز خوشحالی از فعالیت‌ها و موفقیت‌های دانشگاه باقرالعلوم(ع)، از مسئولین این دانشگاه جهت ورود جدی و برنامه‌ریزی اساسی در عرصه بین‌الملل قدردانی کرد و گفت: ورود برنامه‌ریزی شده و بلند مدت در مناطقی در دنیا که مغفول مانده اند باید در دستور کار مسئولین دانشگاه قرار گیرد.
وی در ادامه به کشورهای آفریقایی، آمریکای جنوبی و همچنین کشورهای آسیای مرکزی و منطقه قفقاز اشاره کرد و گفت: دانشگاه‌های ایران نسبت به فعالیت در این مناطق غافل بوده‌ و از ظرفیت‌های علمی و دانشگاهی در این مناطق بهره نبرده اند. 

در پایان معاون بورس و امور دانشجویان بین‌الملل وزارت علوم ضمن بیان ضرورت برنامه‌ریزی و استفاده از ظرفیت‌های دانشگاه جهت ارتباط با مراکز علمی و دانشگاهی در این مناطق وعده همکاری با دانشگاه باقرالعلوم(ع) و حمایت گسترده از آن را داد.
 
امتیاز دهی
 
 

فصلنامهعلوم سیاسی فصلنامهتاریخ اسلام فصلنامهآیین حکمت فصلنامهفرهنگ پژوهش
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

دانشگاه باقرالعلوم (عليه السلام)
مجری سایت : شرکت سیگما