728 x 90
بازدید از دانشگاه کوفه
بازدید هیئت اعزامی دانشگاه باقرالعلوم(ع) از دانشگاه کوفه  هیئت اعزامی دانشگاه باقرالعلوم(ع) در جریان بازدید از دانشکده جامع علوم تربیتی دانشگاه کوفه با رئیس، معاونین و اساتید این دانشکده دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه باقرالعلوم(ع)، در این دیدار سید هادی ساجدی رئیس اداره امور بین‌الملل دانشگاه باقرالعلوم(ع) همکاری‌های علمی-دانشگاهی، عقد تفاهم‌نامه‌های مشترک، جذب دانشجوی بین‌المللی، تبادل استاد، اشراف بر نگارش پایان‌نامه، همکاری‌های پژوهشی مشترک و سفرهای علمی را از جمله زمینه‌های همکاری دو دانشگاه دانست و بر گسترش کمی و کیفی سطح همکاری‌ها تأکید کرد. 

حجت‌الاسلام والمسلمین احمد رهدار رئیس گروه علوم سیاسی دانشگاه باقرالعلوم(ع) نیز به معرفی قابلیت‌ها و توانمندی‌های دانشگاه پرداخت و زمینه‌های همکاری این دانشگاه با دانشگاه کوفه را تشریح کرد. 

دکتر عبدالکریم نفاخ رئیس دانشکده جامع تربیت دانشگاه کوفه ضمن استقبال گرم از حضور اساتید و دانشجویان دانشگاه باقرالعلوم(ع) به تشریح ویژگی‌ها و توانمندی‌های دانشکده جامع تربیت و دانشگاه کوفه و نحوه تعامل با دانشگاه‌‌های مختلف ایران پرداخت. 

هیئت اعزامی دانشگاه باقرالعلوم(ع) متشکل از اساتید و دانشجویان رشته مطالعات منطقه‌ای گرایش خاورمیانه و شمال آفریقا است که پس از تکمیل دروس آموزشی خود، در حال نگارش پایان‌نامه هستند. سفر به کشورهای منطقه غرب آسیا به عنوان تکمیل کننده برنامه‌های آموزشی، برای دانشجویان برنامه ریزی و اجرا می‌شود.

گفتنی است دانشگاه کوفه 20 دانشکده دارد و دانشکده جامع تربیت این دانشگاه که در سال 1987 تاسیس شده است، شامل چهار گروه علمی شامل زبان عربی، تربیت اسلامی، تربیت ورزشی و تربیت اطفال می‌باشد. این دانشگاه تعاملات متعددی با دانشگاه‌های مختلف ایران دارد. 
 
امتیاز دهی
 
 

فصلنامهعلوم سیاسی فصلنامهتاریخ اسلام فصلنامهآیین حکمت فصلنامهفرهنگ پژوهش
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

دانشگاه باقرالعلوم (عليه السلام)
مجری سایت : شرکت سیگما