728 x 90
رئیس دانشگاه باقرالعلوم(ع): نقش‌آفرینی بسیج در جامعه تحویل آفرین بوده است
رئیس دانشگاه باقرالعلوم(ع): نقش‌آفرینی بسیج در جامعه تحویل آفرین بوده است/ جوانان بسیجی پیشتازان دفاع از کشور در هشت سال دفاع مقدس  رئیس دانشگاه باقرالعلوم(ع) بابیان اینکه نقش‌آفرینی بسیج در جامعه تحسین‌برانگیز است گفت: اقتدار و عزت‌نفس جوانان بسیجی در هشت سال دفاع مقدس سبب شد، یک وجب از خاک کشور را از دست ندهیم.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه باقرالعلوم(ع)، حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکترمریجی امروز در نشست شورای مدیران این دانشگاه با تبریک روز و هفته بسیج به تمام بسیجیان سرافراز به‌ویژه بسیجیان استاد، کارمند و دانشجو در دانشگاه باقرالعلوم(ع) اظهار داشت: بسیج به‌عنوان یک شجره طیبه از ابتدای شکل‌گیری تاکنون در عرصه‌های مختلف نقش‌آفرینی مؤثر و تحول‌آفرین داشته است.

معاون آموزش دفتر تبلیغات اسلامی به حضور نوجوانان و جوانان در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل اشاره و بیان کرد: این عزیزان جان‌برکف، در هشت سال دفاع مقدس مردانه و جانانه ایستادگی کرده و اجازه ندادند دشمن یک وجب از خاک میهن اسلامی را بگیرد.

این استاد دانشگاه تصریح کرد: بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس به پشتوانه ارزش‌های اهل‌بیت(ع) و متوسل شدن به فرهنگ ناب محمدی توانستند حماسه‌آفرینی کنند و این مهم نیز همچنان ادامه دارد. 
ایشان همچنین یاد و خاطره تمام شهدا به‌ویژه شهیدان بسیجی را گرامی داشت و گفت: حضور جوانان در بین این شهدا نشان از پیشتازی این قشر از جامعه است و آنچه امروز داریم بدون شک مدیون این شهدای والامقام است.
 
امتیاز دهی
 
 

فصلنامهعلوم سیاسی فصلنامهتاریخ اسلام فصلنامهآیین حکمت فصلنامهفرهنگ پژوهش
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

دانشگاه باقرالعلوم (عليه السلام)
مجری سایت : شرکت سیگما