728 x 90
برگزاری چهلمین جلسه کمیسیون موارد خاص
برگزاری چهلمین جلسه کمیسیون موارد خاص دانشگاه باقرالعلوم (ع)

به گزارش روابط عمومی دانشگاه باقرالعلوم (ع) حجت الاسلام تقدسی نیا، دبیر کمیسیون موارد خاص دانشگاه باقرالعلوم(ع)  گفت: چهلمین جلسه کمیسیون موارد خاص دانشگاه باقرالعلوم (ع) ساعت ۱۱ روز سه شنبه 30 دی  ۹۹ با حضور ریاست محترم دانشگاه، معاون آموزشی و فرهنگی دانشگاه، مدیران امور آموزشی و دانشجویی دانشگاه، نماینده دانشکده ها و دبیر کمیسیون تشکیل گردید و پرونده 12 دانشجو در دو مقطع ارشد و دکتری  بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ گردید.  

دبیر کمیسیون موارد خاص دانشگاه افزود: این کمیسیون وضعیت دانشجویانی را که جریان تحصیل آنان به خاطر علل غیرارادی با مشکل مواجه گردیده و همچنین دانشجویان اخراجی و یا درحال اخراج و دانشجویانی که بنا به دلایلی غیبت موجه دارند و مشکل آنان با مقررات و آئین‌نامه‌های آموزشی موجود قابل حل نمی‌باشد و دانشجویان متقاضی افزایش سنوات مازاد بر سنوات آموزشی تعریف شده  را مورد بررسی قرار می‌دهد. ضمناً کمیسیون بررسی موارد خاص دارای آئین نامه اجرایی در ۱۳ ماده و ۱۹ تبصره می‌باشد. .

حجت الاسلام تقدسی نیا افزود:  موارد خاص به وضعیت دانشجویانی گفته می شود که جریان تحصیل آنان به خاطر عللی خارج از اراده و اختیار آنها در تحصیلشان موثر بوده با مشکل مواجه گردیده و حل آن با مقررات و آئین نامه های موجود ممکن نیست و رسیدگی به مشکلات تحصیلی آنها و ارائه راه حل منطقی به بررسی بیشتر و قضاوت دقیقتر و همه جانبه نیاز داشته باشد. .

وی در ادامه گفت:  اموری که خارج از اختیار کمیسیون موارد خاص دانشگاه باشد، به کمیسیون استانی -که در حال حاضر دانشگاه قم به این عنوان تعیین شده است- برای بررسی و اظهار نظر ارجاع داده می شود و اموری که خارج از اختیار شورای بررسی موارد خاص استانی باشد به کمیسیون مرکزی که در وزارت علوم مستقر است برای بررسی و اظهار نظر ارجاع داده می-شود و نظر نهایی را کمیسیون مرکزی صادر میکند.

 
امتیاز دهی
 
 

فصلنامهعلوم سیاسی فصلنامهتاریخ اسلام فصلنامهآیین حکمت فصلنامهفرهنگ پژوهش
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

دانشگاه باقرالعلوم (عليه السلام)
مجری سایت : شرکت سیگما