728 x 90
نمایشگاه
هفتمین نمایشگاه تخصصی کتب دانشگاهی برگزار می‌شود

نخستین جشنواره ملی نشر و هفتمین نمایشگاه تخصصی کتب دانشگاهی

به گزارش امور فرهنگی دانشگاه باقرالعلوم(ع) همزمان با هفته پژوهش در آخر آذر ماه ۱۳۹۸ و در کنار نمایشگاه دست‌آوردهای پژوهشی سازمان‌ها و نهادهای تخصصی و دانشگاهی، جشنواره ملی نشر دانشگاهی برگزار خواهد شد.

گفتنی است؛ در این نمایشگاه، ناشران فعال کتاب دانشگاهی اعم از دولتی و خصوصی، شرکت خواهند داشت و آخرین منشورات خود را به کتابخانه‌های تخصصی و دانشجویان، اساتید و پژوهشگران کشور عرضه خواهند کرد.

هدف اصلی این نمایشگاه تجهیز کتابخانه‌های تخصصی و دانشگاهی در سراسر کشور است اما متخصصان و دانشگاهیان به‌خصوص استادان و دانشجویان می‌توانند با حضور در نمایشگاه، ضمن آشنایی با آخرین منشورات علمی، از یارانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای خرید کتاب علاوه بر تخفیفات ویژه ناشران استفاده کنند.

لازم به ذکر است؛ هم‌زمان با این نمایشگاه، نخستین همایش ملی آینده‌نگری در نشر دانشگاهی نیز برگزار خواهد شد، این همایش چهارشنبه ۲۷ آذر در سالن کنفرانس شماره ۱ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی برگزار خواهد شد.

این جشنواره با همکاری و مشارکت وزارتخانه‌های مرتبط اعم از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، انتشارات دانشگاه تهران، مرکز نشر دانشگاهی ، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دانشگاه آزاد اسلامی و همچنین پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات از ۲۶ تا ۲۹ آذرماه ۱۳۹۸ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی واقع در خیابان سئول برگزار خواهد شد.
 
امتیاز دهی
 
 

فصلنامهعلوم سیاسی فصلنامهتاریخ اسلام فصلنامهآیین حکمت فصلنامهفرهنگ پژوهش
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

دانشگاه باقرالعلوم (عليه السلام)
مجری سایت : شرکت سیگما