728 x 90
نشست تخصصی
فرهنگی و روابط عمومی نشست تخصصی بررسی مسائل اسلامی در کشورهای آلمان و اتریش نشست تخصصی بررسی مسائل اسلامی در کشورهای آلمان و اتریش با حضور اساتید از دانشگاه کلن و وین
به همت گروه زبان آلمانی دانشگاه باقرالعلوم (ع) و همکاری موسسه صلح و ادیان؛ بررسی مسائل اسلامی در کشورهای آلمان و اتریش برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه باقرالعلوم(ع) نشست تخصصی بررسی مسائل اسلامی در کشورهای آلمان و اتریش با حضوراساتید و زبان آموزان گروه زبان آلمانی با اساتید دانشگاه کلن و وین در سالن جلسات دانشگاه باقرالعلوم(ع) برگزار شد.
بر اساس این گزارش در این نشست که به درخواست موسسه صلح و ادیان برگزارشد، جمعی از اساتید و زبان آموزان گروه زبان آلمانی و همچنین ریاست  دانشکده زبان و مطالعات بینا فرهنگی دانشگاه باقرالعلوم (ع) حضور داشتند.
در ابتدای این جلسه سلطانی ضمن خوش آمد گویی به میهمانان گزارشی از وضعیت دانشکده زبانهای خارجی و مطالعات بینا فرهنگی و گروههای زبانی موجود در این دانشکده را ارائه کردند و بعد از آن  حجت الاسلام نبی زاده مدیر گروه زبان آلمانی دانشگاه باقرالعلوم (ع) ضمن خوش آمد گویی به میهمانان، گزارش کوتاهی از فعالیت های پنج ساله گروه زبان المانی ارائه داد.
وی با اشاره به سفرزبان آموزان دانشگاه باقرالعلوم (ع)، به اتریش افزود: این سفر با هدف فراگیری بهتر زبان آلمانی و آشنایی با فرهنگ و قوانین موجود در کشورهای آلمانی زبان و همچنین آشنایی با فعالیت های دانشگاه وین بوده است.
سپس اساتید و زبان آموزان گروه زبان آلمانی، به معرفی فعالیت های علمی و آکادمیک خود به زبان آلمانی پرداختند تا میهمانان بیشتر با ظرفیت های علمی و همچنین با دانش زبانی زبان آموزان گروه زبان آلمانی آشنایی پیدا کنند.
در پایان این جلسه اساتید و زبان آموزان گروه زبان آلمانی ، سوالات خود را به زبان آلمانی مطرح نمودند، از مهمترین سوالات مطرح شده در این جلسه می توان به جایگاه اسلام در کشورهای آلمان و اتریش و همچنین فعالیت فدراسیون اسلام لیبرال در آلمان و اینکه تا چه اندازه از حمایت مردم المان برخوردار بوده است اشاره کرد. همچنین به صورت تخصصی به برسی اخبار و تحلیل مسائل اسلامی در دانشگاهها و شهرهای آلمان و اتریش پرداخته شد.
گفتنی است برای اولین بار در شهر مقدس قم  نشست تخصصی به صورت کامل به زبان آلمانی برگزار شد.

 
 
امتیاز دهی
 
 

فصلنامهعلوم سیاسی فصلنامهتاریخ اسلام فصلنامهآیین حکمت فصلنامهفرهنگ پژوهش
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

دانشگاه باقرالعلوم (عليه السلام)
مجری سایت : شرکت سیگما