728 x 90
چهاردهمین
فرهنگی دریافت آثار برگزیده انجمن های علمی دانشجویی چهاردهمین جشنواره بین‌المللی حرکت

چهاردهمین جشنواره بین‌المللی حرکت با میزبانی دانشگاه تهران برگزار می‌شود و دکتر محمدعلی زارع چاهوکی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران به عنوان دبیر این جشنواره انتخاب شد.

به گزارش امور سامانه‌ها و روابط عمومی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران؛ آیین رونمایی از پوستر چهاردهمین جشنواره بین‌المللی حرکت سه‌شنبه شانزدهم شهریورماه با حضور مهندس محمدهادی عسکری مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر محمدعلی زارع چاهوکی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران و دبیر جشنواره و  دکتر سید عباس احمدی مدیر کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران برگزار شد.

مهندس محمد هادی عسکری مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم تحقیقات و فناوری در ادامه نشست گفت: بسیار خرسندیم دانشگاه تهران میزبانی چهاردهمین جشنواره بین‌المللی حرکت را پذیرفته است، چراکه به تعبیر مقام معظم رهبری دانشگاه تهران نماد آموزش عالی در کشور است.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه تهران دبیرخانه اجرایی جشنواره را بر عهده دارد و برنامه‌های ارزشمندی را در نظر گرفته است، بیان کرد: امیدواریم با توجه به برنامه واکسیناسیون که از سوی وزارت بهداشت برای جامعه دانشگاهیان دنبال می‌شود، بتوانیم بخشی از برنامه را به‌صورت، ترکیبی از حضوری و مجازی برگزار کنیم، دانشگاه‌ها نقش مهمی در امید بخشی به جامعه دارند و انجمن‌های علمی دانشجویی به‌عنوان زیر مجموعه این نهاد، می‌توانند در این زمینه نقش آفرین باشند.

 مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم تحقیقات و فناوری افزود: پس از یازدهمین جشنواره حرکت که در اصفهان برگزار شد، رقابت‌های جشنواره به‌صورت بین‌المللی در دو بخش دانشجویان ایرانی و خارجی شکل گرفت. به دنبال آن هستیم که دانشجویان ایرانی بتوانند در بخش دانشجویان خارجی به رقابت بپردازند.

مهندس عسکری با اشاره به اینکه بارگذاری آثار جشنواره به مدت یک ماه از ۲۰ شهریور ماه تا ۲۰ مهر ماه در سامانه جشنواره به آدرس festival.dmsrt.ir امکان‌پذیر است، افزود: کارشناسان انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه‌ها و مدیران فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌ها می‌توانند آثار برگزیده خود را در مدت تعیین شده، در سامانه جشنواره بارگذاری کنند.

مدیر کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در پایان خاطر نشان کرد: در دوره‌های قبلی جشنواره، از کشورهای مختلفی در جشنواره شرکت کردند و امیدواریم امسال نیز شاهد حضور دانشجویان خارجی باشیم.

شایان ذکر است؛ در پایان نشست پوستر چهاردهمین دوره جشنواره بین‌المللی حرکت با حضور «مهندس محمدهادی عسکری مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری»، «دکتر محمدعلی زارع چاهوکی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران و دبیر جشنواره» و «دکتر سید عباس احمدی مدیر کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران» رونمایی شد.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
فصلنامهعلوم سیاسی فصلنامهتاریخ اسلام فصلنامهآیین حکمت فصلنامهفرهنگ پژوهش
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

دانشگاه باقرالعلوم (عليه السلام)
مجری سایت : شرکت سیگما