728 x 90

دوره‌های آموزشی علمی برای طلاب عرب زبان

  • 1399/8/11 يكشنبه
روابط عمومی دانشگاه باقرالعلوم علیه السلام

دوره‌های آموزشی علمی برای طلاب عرب زبان

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه باقرالعلوم، دوره های آموزشی «علوم اجتماعی» از سوی بین‌ا‌لملل دانشگاه باقرالعلوم و با همکاری روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی در قالب فیلم‌های آموزشی کوتاه تولید و در اختیار مخاطبان عرب زبان قرار گرفت.
این دوره های آموزشی به درخواست موسسه نورالبصائر تحت اشراف دفتر مقام معظم رهبری در عراق با محوریت کتاب «جهان‌های اجتماعی» از استاد دکتر حمید پارسانیا جهت آموزش فضلای درس خارج و سطوح عالی حوزه‌های علمیه عرب‌زبان در کشورهای عربی از‌جمله عراق، لبنان، بحرین و پاکستان تهیه و تولید شده است.
کتاب  جهان های اجتماعی با عنوان «العوالم‌الاجتماعیه» از سوی موسسه دارالمعارف‌الحکمیه لبنان ترجمه و منتشر شده است. این کتاب مشتمل بر 42 فصل است که هر فصل در قالب یک فیلم آموزشی بین 20 تا 30 دقیقه به زبان عربی توسط جناب آقای سید هادی ساجدی تدریس و در سامانه های آموزشی موسسه نورالبصائر و همچنین یوتیوب بارگذاری شده است.
گفتنی است کتاب جهان‌های اجتماعی در حال حاضر برای برخی دانشجویان انگلیسی‌زبان از اروپا، آمریکا وکانادا در حال تدریس می باشد و متن آن با عنوان «Social Worlds» در حال ترجمه به زبان انگلیسی است.
جهت مشاهده جلسات در یوتیوب می توانید به لینکهای زیر مراجعه کنید: 
https://youtu.be/-ZztDFA22WA
https://youtu.be/5jeaV0BGO4g
https://youtu.be/0SUvXzX_ECA
 
 
امتیاز دهی
 
 

فصلنامهعلوم سیاسی فصلنامهتاریخ اسلام فصلنامهآیین حکمت فصلنامهفرهنگ پژوهش
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

دانشگاه باقرالعلوم (عليه السلام)
مجری سایت : شرکت سیگما