728 x 90

گسترش همکاری‌های علمی میان دانشگاه باقرالعلوم (ع) و مدرسه عالی مطالعات اسلام و غرب

  • 1399/2/9 سه‌شنبه
روابط عمومی دانشگاه باقرالعلوم علیه السلام

به گزارش روابط عمومی دانشگاه باقرالعلوم، مسئولان مدرسه عالی مطالعات اسلام و غرب با رئیس دانشگاه باقرالعلوم دیدار کردند و تفاهم‌نامه همکاری میان این دو مجموعه علمی به امضا رسید.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر شجاع علی میرزا در ابتدای این دیدار ضمن اشاره به اهمیت تعامل مجموعه‌های حوزوی و دانشگاهی با فضای بین الملل از آمادگی این مدرسه جهت همکاری با دانشگاه باقرالعلوم در این زمینه خبر داد.

وی افزود: در تعامل با نیازهای بین المللی علاوه بر ظرفیت های علمی و آکادمیک باید ظرفیت های فطرت های پاک جوانان و علاقه‌مندان به معارف اسلامی را نیز مد نظر قرار داد.

در ادامه این دیدار حجت الاسلام والمسلمین دکتر شمس الله مریجی؛ رئیس دانشگاه باقرالعلوم از همکاری با مدرسه عالی مطالعات اسلام و غرب استقبال کرد و تأکید کرد: این دانشگاه از هر گونه همکاری در سطوح مختلف حمایت می‌کند و امیدواریم که در عرصه های عملی فعالیت های جدی در راستای نشر علوم و معارف اسلامی رخ دهد.

در ادامه این دیدار تفاهم نامه همکاری میان دانشگاه باقرالعلوم و مدرسه عالی مطالعات اسلام و غرب به امضای رؤسای دو مجموعه رسید.

شایان ذکر است که در این تفاهم نامه بر همکاری‌های مختلف علمی اعم از برگزاری کلاس‌ها و دوره‌های رسمی و آزاد به صورت مشترک، بهره‌مندی از ظرفیت اساتید دو مجموعه، طراحی و اجرای نشست‌های علمی در سطح بین المللی، استفاده از کتابخانه و اشتراکات علمی، نشر محصولات پژوهشی، ترجمه آثار منتخب و حمایت از جذب دانشجو از کشورهای مختلف تأکید شده است.
 
امتیاز دهی
 
 

فصلنامهعلوم سیاسی فصلنامهتاریخ اسلام فصلنامهآیین حکمت فصلنامهفرهنگ پژوهش
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

دانشگاه باقرالعلوم (عليه السلام)
مجری سایت : شرکت سیگما