728 x 90

برگزاری آیین تودیع و معارفه مدیران جدید دانشگاه باقرالعلوم(ع)

آیین تودیع و معارفه مدیران جدید دانشگاه باقرالعلوم(ع) با حضور رئیس دانشگاه و سایر مدیران برگزار شد.
آیین تودیع و معارفه مدیران جدید دانشگاه باقرالعلوم(ع) با حضور رئیس دانشگاه و سایر مدیران برگزار شد.روابط عمومی دانشگاه باقرالعلوم علیه السلام

آیین تودیع و معارفه مدیران جدید دانشگاه باقرالعلوم(ع) با حضور رئیس دانشگاه و سایر مدیران برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه باقرالعلوم(ع)، طی مراسمی که با حضور رئیس دانشگاه و مدیران دانشگاه باقرالعلوم(ع) برگزار شد، از خدمات مدیران سابق بخش‌های حوزه ریاست و روابط عمومی، امور دانشجویی، و امور آموزش‌های آزاد قدردانی شد و مدیران جدید این بخش‌ها معرفی شدند.

رئیس دانشگاه باقرالعلوم(ع) توان مدیریت و شخصیت لازم برای انجام امور محوله را از جمله معیارهای اصلی انتخاب مدیران دانشگاه دانست و افزود: موسسات آموزشی مختلف، غالبا شخص محور هستند اما دانشگاه باقرالعلوم(ع) به لطف الهی توانسته است با تکیه بر توانایی مدیران خود، اعتبار قابل قبولی در بین موسسات آموزش عالی کسب کند. 

رئیس دانشگاه باقرالعلوم(ع) در مورد انتصاب رئیس جدید امور دانشجویی و سرپرست حوزه ریاست گفت: با توجه به انتقال آقای سیدناصر موسوی به اداره آموزش‌های آزاد، آقای موسوی صدیق که سابقه فعالیت در امور دانشجویی را دارند به عنوان رئیس جدید این اداره و آقای آذری نیز به عنوان سرپرست حوزه ریاست و روابط عمومی فعالیت خواهند کرد.

در ادامه سیدناصر موسوی رئیس جدید اداره آموزش‌های آزاد، سید ابوالفضل موسوی صدیق رئیس جدید امور دانشجویی و علیرضا آذری سرپرست جدید حوزه ریاست و روابط عمومی، گزارشی از فعالیت‌ها و همچنین برنامه‌های خود ارائه دادند. در پایان سایر مدیران دانشگاه ضمن ابراز آمادگی جهت همکاری با مدیران جدید، برای آن‌ها آرزوی موفقیت کردند.

 
 
امتیاز دهی
 
 

فصلنامهعلوم سیاسی فصلنامهتاریخ اسلام فصلنامهآیین حکمت فصلنامهفرهنگ پژوهش
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

دانشگاه باقرالعلوم (عليه السلام)
مجری سایت : شرکت سیگما