728 x 90

هیئت اعزامی دانشگاه باقرالعلوم(ع) با رئیس حوزه علمیه الامام المنتظر لبنان دیدار و گفتگو کرد

  • 1401/4/12 يكشنبه
هیئت اعزامی دانشگاه باقرالعلوم(ع) با حضور در شهر بعلبک لبنان با شیخ یزبک رئیس حوزه علمیه الامام المنتظر دیدار و گفتگو کرد.  
هیئت اعزامی دانشگاه باقرالعلوم(ع) با حضور در شهر بعلبک لبنان با شیخ یزبک رئیس حوزه علمیه الامام المنتظر دیدار و گفتگو کرد.  روابط عمومی دانشگاه باقرالعلوم علیه السلام

هیئت اعزامی دانشگاه باقرالعلوم(ع) با حضور در شهر بعلبک لبنان با شیخ یزبک رئیس حوزه علمیه الامام المنتظر دیدار و گفتگو کرد.  


به گزارش روابط عمومی دانشگاه باقرالعلوم(ع)، در این دیدار که با حضور رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در لبنان صورت گرفت، شیخ یزبک رئیس حوزه علمیه الامام المنتظر ضمن خوش‌آمدگویی به میهمانان گفت: جمهوری اسلامی ایران امت اسلامی را به اصل خود یعنی اسلام برگرداند و به همه جهان نشان داد که ما طرفدار صلح و آرامش هستیم و این همان سرمایه‌ای است که برای آینده ما باقی می‌ماند و امام خمینی بدون شک مجددی بود که روح تازه‌ای در امت اسلامی دمید.

وی با تأکید بر خطر اسرائیل برای امت اسلامی یادآور شد: تا زمانی که اسرائیل در میان امت اسلامی حضور دارد امکان ایجاد وحدت و یکپارچگی بین دولت‌ها و ملت‌های اسلامی وجود ندارد و همان طور که امام خمینی روز جهانی قدس را برای دفاع از فلسطین اعلام کرد همه ما باید در راستای از بین بردن اسرائیل و دفاع از کیان امت اسلامی تلاش کنیم.

در پایان اساتید و دانشجویان ضمن تشریح حوزه‌های تخصصی و پایان‌نامه‌های خود، به گفتگو درباره موضوعات علمی مرتبط پرداخته و زمینه‌هایی برای گفتگو و همکاری‌های مضاعف بین دو مجموعه فراهم شد. 
 
 
امتیاز دهی
 
 

فصلنامهعلوم سیاسی فصلنامهتاریخ اسلام فصلنامهآیین حکمت فصلنامهفرهنگ پژوهش
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

دانشگاه باقرالعلوم (عليه السلام)
مجری سایت : شرکت سیگما