728 x 90

نشست ژئوپولوتیک امنیت در آمریکای لاتین با حضور استاد دانشگاه آرژانتین

به همت گروه فقه مضاف دانشگاه باقرالعلوم(ع)؛ نشست ژئوپولوتیک امنیت در آمریکای لاتین برگزار شد

به همت گروه فقه مضاف دانشگاه باقرالعلوم(ع)؛
نشست ژئوپولوتیک امنیت در آمریکای لاتین برگزار شد
نشست ژئوپولوتیک امنیت در آمریکای لاتین با حضور استاد دانشگاه آرژانتین و به همت گروه فقه مضاف دانشگاه باقرالعلوم(ع) برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه باقرالعلوم(ع) نشست هم اندیشی اساتید این دانشگاه با موضوع ژئوپولوتیک امنیت در آمریکای لاتین با حضور دکتر بارریوس استاد دانشگاه از کشور آرژانتین در سالن جلسات دانشگاه باقرالعلوم(ع) برگزار شد.
بر اساس این گزارش در این نشست که به دعوت گروه فقه مضاف و هماهنگی کارگروه بین الملل میز علوم انسانی برگزار شد، جمعی از اساتید دانشکده های مختلف دانشگاه باقرالعلوم (ع) حضور داشتند.
آنخل بارریوس در این نشست  با ارائه بحثی در خصوص امنیت و مباحث علمی پیرامونی آن  به تشریح وضعیت کنونی آمریکای لاتین و تاثیرگذاری بی نظیر انقلاب اسلامی در آن منطقه پرداخت و به موضوع سوریه اشاره کرد و افزود: در حالی که بدنه عمومی مردم در آمریکای لاتین این پیروزی را حاصل حمایت روسیه از این کشور می دانند ولی بدلیل تواضع پوتین مقابل رهبر ایران، احترام خاصی برای ایران و انقلاب اسلامی قائل هستند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به مشترکات بین مسیحیت کاتولیک و اندیشه شیعه به ویژه معنویتی که انقلاب اسلامی مروج آن است،  اشاره کرد و از ظرفیت های فراوان تشیع و انقلاب اسلامی در آمریکای لاتین سخن گفت.

 
 
امتیاز دهی
 
 

فصلنامهعلوم سیاسی فصلنامهتاریخ اسلام فصلنامهآیین حکمت فصلنامهفرهنگ پژوهش
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

دانشگاه باقرالعلوم (عليه السلام)
مجری سایت : شرکت سیگما