728 x 90

هم اندیشی دانشجویان دانشکده زبان های خارجی

با حضور حجت الاسلام والمسلمین مریجی؛ هم اندیشی دانشجویان دانشکده زبان های خارجی برگزار شد
با حضور حجت الاسلام والمسلمین مریجی؛ هم اندیشی دانشجویان دانشکده زبان های خارجی برگزار شد روابط عمومی دانشگاه باقرالعلوم علیه السلام

با حضور حجت الاسلام والمسلمین مریجی؛ هم اندیشی دانشجویان دانشکده زبان های خارجی برگزار شد

هم اندیشی دانشجویان دانشکده زبان های خارجی دانشگاه باقرالعلوم(ع) با حضور رییس دانشگاه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه باقرالعلوم(ع) حجت الاسلام والمسلمین مریجی در دیدار با دانشجویان دانشکده زبان های خارجی این دانشگاه با بیان اینکه دانشجویان و طلاب زبان آموز ما باید با تکرار زبان را به صورت ملکه ذهنی خود درآورند، اظهار کرد: البته ما هم باید تلاش کنیم تا نقاط ضعفی که در بحث آموزش وجود دارد را برطرف کنیم.
وی با اشاره به ضرورت توجه به سطح کیفی آموزش زبان در دانشگاه باقرالعلوم(ع)، افزود: ما می خواهیم بخشی از کارهای زمین مانده در حوزه های علمیه را در دانشگاه انجام دهیم و از این رو توجه به سطح کیفی زبان آموزان اهمیت بسیار زیادی دارد.
رییس دانشگاه باقرالعلوم(ع) با بیان اینکه هدف ما در دانشگاه این است که طلابی که زبان علم دارند زبان مکالمه هم در بر بگیرند، تصریح کرد: خوشبختانه دفتر تبلیغات اسلامی امکانات بسیار خوبی در شهرهای مختلف از قبیل اصفهان دارد و ما این آمادگی را داریم که با برگزاری اردوهای کوتاه مدت ویژه زبان آموزان به اصفهان ارتباط زبان آموزان با توریست های حاضر در اصفهان را برقرار کنیم.
وی ادامه داد: در قم نیز این آمادگی را داریم که با ایجاد تعامل با آستان حضرت فاطمه معصومه(س) زمینه همکاری طلاب و زبان آموزان برای برقراری ارتباط با توریست هایی که به قم سفرمی کنند را فراهم سازیم.
گفتنی است در ابتدای این دیدار جمعی از زبان آموزان دانشکده زبان های خارجی دانشگاه باقرالعلوم(ع) به بیان مشکلات و نظرات خود پرداختند.

 
 
امتیاز دهی
 
 

فصلنامهعلوم سیاسی فصلنامهتاریخ اسلام فصلنامهآیین حکمت فصلنامهفرهنگ پژوهش
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

دانشگاه باقرالعلوم (عليه السلام)
مجری سایت : شرکت سیگما