728 x 90

بررسی زمینه های همکاری دانشگاه باقرالعلوم (ع) در همایش دکترین مهدویت

جلسه مشترک دانشگاه باقرالعلوم (ع) و مؤسسه آینده روشن برگزار شد.
جلسه مشترک دانشگاه باقرالعلوم (ع) و مؤسسه آینده روشن برگزار شد.روابط عمومی دانشگاه باقرالعلوم علیه السلام

جلسه مشترک دانشگاه باقرالعلوم (ع) و مؤسسه آینده روشن برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه باقرالعلوم (ع)، در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین پور سیدآقایی رئیس مؤسسه آینده روشن (پژوهشکده مهدویت) و دبیر همایش بین المللی دکترین مهدویت زمینه های همکاری دانشگاه با همایش سال بعد با موضوع (( مهدویت محور مشترک مذاهب اسلامی )) را برشمرد. ایشان ضمن خرسندی از ظرفیت اساتید و رشته های دانشگاه اظهار کرد در زمینه نوشتن مقاله، ارزیابی مقالات، انتشار ویژه نامه در مجلات علمی پژوهشی، برگزاری پیش نشست ها و سپردن یک کمیسیون از همایش به دانشگاه می توان تفاهم و همکاری داشت.
در ادامه حجت الاسلام والمسلمین دکتر مریجی ضمن خوش آمدگویی و تبیین رویکرد مسئله محوری دفتر تبلیغات اسلامی و ارتباط موضوع همایش با مسئله های قطب های فکری فرهنگی دفتر، همکاری علمی در رابطه با موضوع مهدویت را از برنامه ها و وظایف اصلی دانشگاه شمرده و آمادگی دانشگاه در زمینه تولید مقاله، ارزیابی مقالات، ویژه نامه های پژوهشی را اعلام کرد.
ایشان همچنین برگزاری پیش نشست ها و نشست های علمی، استفاده از پایان نامه ها با موضوع مهدویت، ارتباط گیری با مؤلفان پایان نامه های مهدوی، استفاده از ظرفیت اساتید و دانشجویان دکتری در تولید محتوای علمی را از دیگر زمینه های فعالیت و همکاری با همایش ذکر کردند.
در این جلسه دکتر ستوده معاون پژوهش دانشگاه و دکتر بهروزی لک مدیر گروه علوم سیاسی و نیز نماینده و رابط دانشگاه با همایش برای همکاری در محور های ذکر شده اعلام آمادگی کردند.
در پایان حجت الاسلام والمسلمین پورسید آقایی از رئیس و مدیران دانشگاه برای دیدار از مؤسسه آینده روشن و دبیرخانه همایش دعوت کردند.
 
 
امتیاز دهی
 
 

فصلنامهعلوم سیاسی فصلنامهتاریخ اسلام فصلنامهآیین حکمت فصلنامهفرهنگ پژوهش
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

دانشگاه باقرالعلوم (عليه السلام)
مجری سایت : شرکت سیگما