مسابقه فرهنگی «دل نوشته ای به پیامبر اعظم(ص) » برگزار می‌شود.

مدیر روابط عمومی دانشگاه باقرالعلوم(ع) از برگزاری مسابقه فرهنگی با عنوان «دل نوشته ای به پیامبر اعظم(ص) » به یکی از زبانهای انگلیسی، فرانسه، عربی و آلمانی خبر داد.

 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه باقرالعلوم(ع)، حجت الاسلام و المسلمین«سیدناصرموسوی » روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی گفت: باتوجه به فرا رسیدن میلاد پر شکوه رسول خدا(ص) و روابط عمومی دانشگاه باقرالعلوم(ع) با همکاری دانشکده زبان های خارجی و مطالعات بینافرهنگی در نظر دارد مسابقه ای با عنوان دل نوشته ای برای پیامبر اعظم(ص)  ویژه تمامی دانشجویان(کاشناسی، ارشد و دکتری) و زبان آموزان دانشگاه باقرالعلوم(ع) برگزار نماید.
وی افزود: علاقه مندان می توانند دل نوشته های خود را با ذکر کامل مشخصات(نام و نام خانوادگی و رشته و ترم تحصیلی) و شماره تماس از طریق پست الکترونیکی lang@bou.ac.ir تا تاریخ 12/09/1396 ارسال نمایند.
دکتر موسوی تاکید کرد: مطالب ارسالی باید به یکی از زبانهای انگلیسی، فرانسه، عربی و آلمانی و حداقل یک صفحه و حداکثر پنج صفحه باشد.
موسوی تصریح کرد: علاقه مندان به شرکت در مسابقه «دل نوشته ای به پیامبر اعظم(ص) » جهت دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن ۳۲۱360 -۰۲۵ تماس بگیرند.
در پایان ایشان یادآور شد: اسامی برندگان متعاقباً در سایت دانشگاه درج و به نفرات برگزیده جوایزی اهدا می گرد.
 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

دانشگاه باقرالعلوم (عليه السلام)
مجری سایت : شرکت سیگما