برگزاری پنجاه و دومین دوره آزمون MSRT

پنجاه و دومین دوره آزمون MSRT در دانشکده زبانهای خارجی و مطالعات بینافرهنگی دانشگاه باقرالعلوم (ع)برگزار گردید


پنجاه و دومین  دوره آزمون MSRT در دانشکده زبانهای خارجی و مطالعات بینافرهنگی دانشگاه باقرالعلوم (ع)برگزار گردید.

امروز جمعه بیست و نهم دی  ماه 1395 پنجاهمین دوره آزمون MSRT با حضور 315 داوطلب برای برادران و خواهران دانشجو در دانشکده زبانهای خارجی و مطالعات بینافرهنگی دانشگاه باقرالعلوم(ع) برگزار شد.
دکتر توبه یانی عنوان کرد مطابق با برنامه زمان‌بندی برگـزاری آزمون زبان انگلیسی MSRT وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سـال ۱۳۹۵، آزمون  MSRT در بیست و نهم دی ماه در دانشگاه باقرالعلوم(ع) برگزارشد.
مدیر گروه انگلیسی دانشگاه باقرالعلوم (ع) تصریح کرد برگزاری این آزمون در شهرقم به اعلام نیاز متقاضیان استان های همجوار و با هدف رفاه بیشتر و کاهش هزینه های متقاضیان با حمایت سازمان سنجش آموزش کشور انجام می شود.
دکتر توبه یانی یادآور شدآقایان حسین هاشمی و حسین درویش نمایندگان سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری می باشند و تعداد ثبت نام شوندگان در این دوره  315 نفر می باشد.
توبه یانی برای متقاضیان در دوره های بعدی تاکید کرد: در سامانه آزمون زبان ام اس آر تی تاکید شده که  داوطلبان بایستی در صورت امکان در روزهای اول در حوزه های مورد نظر ثبت نام کنند ، زیرا در صورت تکمیل ظرفیت حوزه مورد نظر افزایش ظرفیت امکانپذیر نمی باشد .
آدرس دانشگاه باقرالعلوم(ع) : قم-پردیسان- انتهای بلوار دانشگاه -دانشگاه باقرالعلوم(ع)
طبقه اول دانشکده زبان های خارجی و مطالعات بینافرهنگی
 اطلاعات بیشتر درباره این آزمون:

این آزمون از سه قسمت تشکیل شده است:
۱– Listening Comprehension: شامل ۳۰ تست می باشد.
این قسمت از ۳۰ تست تشکیل شده است و در آن از مکالمات کوتاه (Short Conversation) استفاده می شود که در آن دو نفر یک مکالمه کوتاه انجام داده و سپس سوال پرسیده می شود. باید توجه داشته باشید برای پاسخگویی به سوالات این بخش باید روی صحبتهای نفر دوم بیشتر توجه نمود.
۲– Structure and Written Expression: این قسمت شامل ۳۰ تست می باشد که ۱۵ مورد آن مربوط به Structure و ۱۵ تست دیگر مربوط به Written Expression می باشد.
۳– Reading Comprehension:  از ۴۰ تست تشکیل شده که معمولا شامل ۴ متن جداگانه می باشد. 
    
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو اطلاعیه ها
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

دانشگاه باقرالعلوم (عليه السلام)
مجری سایت : شرکت سیگما