728 x 90

برگزاری جلسه معارفه معاون پژوهش و مدیران گروه های علوم اجتماعی و مطالعات سیاسی

تاریخ برگزاری روز سه شنبه سوم اسفند ماه 1395
تاریخ برگزاری روز سه شنبه سوم اسفند ماه 1395روابط عمومی دانشگاه باقرالعلوم علیه السلام

تاریخ برگزاری روز سه شنبه سوم اسفند ماه 1395

جلسه معارفه معاون پژوهش و مدیران گروه های علوم اجتماعی و مطالعات سیاسی  روز سه شنبه سوم اسفندماه ۱۳۹۵ برگزار شد.

 
در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین دکتر مریجی رئیس دانشگاه ضمن تسلیت ایام فاطمیه با اشاره به آیه ۱۵۹ سوره مبارکه آل عمران «وَ شاوِرْهُمْ فِی الْأَمْرِ فَإِذا عَزَمْتَ فَتَوَکَّلْ عَلَى اللّهِ إِنَّ اللّهَ یُحِبُّ الْمُتَوَکِّلینَ »، به اهمیت مشورت و توکل و نسبت آنها اشاره کرده و تغییرات در بخشهای مختلف دانشگاه را حاصل مشورت ها و نظرات مطرح شده دانست، ایشان افزودند این مشورت ها پس از ملاحظه مقتضیات و موانع و ابعاد مختلف آن، تصمیم گیری و با توکل به خدا اعمال می شود.

ایشان ضمن خاطر نشان کردن فضای همدلی، برادرانه و صمیمت مدیران و اعضای هیأت علمی، به ویژگیهای اخلاقی و حسن تعامل آقایان دکتر کرم الهی؛ دکتر ستوده و دکتر بهروزی لک اشاره و موفقیت ایشان در مسئولیتهای جدید را آرزو کردند.

سپس دکتر کرم الهی به خلاصه ای از فعالیت های انجام شده در مدت مسئولیت دوساله خود در معاونت پژوهش پرداخته و به روزشدن نشریات علمی پژوهشی و سامان دادن به مدیریت کتابخانه و مدیریت پژوهش را از جمله موفقیت های این معاونت دانستند.

دکتر ستوده معاون جدید پژوهش و دکتر بهروزی لک مدیر جدید گروه مطالعات سیاسی در سخنان کوتاهی ضمن تشکر از حسن نظر رئیس دانشگاه، آمادگی خود را برای فعالیت های ثمربخش با کمک همکاران و اساتید اعلام کردند.
 
امتیاز دهی
 
 

خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

دانشگاه باقرالعلوم (عليه السلام)
مجری سایت : شرکت سیگما