به همت پژوهشکده فلسفه و کلام و معاونت پژوهش پژوهشگاه برگزار شد

جلسه هم‌اندیشی مدیران و کارشناسان پژوهشکده فلسفه و کلام اسلامی با معاونت محترم پژوهشی پژوهشگاه و کارشناسان معاونت پژوهش

نشست مشترک مدیران و کارشناسان پژوهشکده فلسفه و کلام اسلامی با معاونت محترم پژوهشی پژوهشگاه و کارشناسان معاونت پژوهشی برگزار شد.

جلسه هم‌اندیشی مدیران و کارشناسان پژوهشکده فلسفه و کلام اسلامی با معاونت محترم پژوهشی پژوهشگاه و کارشناسان معاونت پژوهش در تاریخ 12/10/1400 در تالار شهید سلیمانی پژوهشگاه برگزار شد.

در این جلسه جناب حجت الاسلام والمسلمین دکتر الهی‌نژاد دربارۀ رویکرد جدید معاونت پژوهشی در زمینه کلان‌برنامه توضیحاتی دادند و گفتند کلان‌برنامه‌ها خروجی‌های متنوعی مانند کتاب، مقاله، سمینار، درسگفتار و ... طراحی شده است تا هرکدام از گروه‌های پژوهشی در طی چندین سال بتوانند به مرجعیت علمی در حوزۀ تخصصی خود دست یابند. در ادامه آقای صالحی امیری، مدیر ارزیابی علمی معاونت پژوهش دربارۀ سه هدف عمدۀ کلان‌برنامه‌ها، یعنی انسجام‌بخشی به فعالیت‌ها، تقویت مرجعیت علمی و کسب موفقیت بیشتر در رقابت با سایر پژوهشگاه‌ها توضیحاتی دادند.

در ادامه دکتر محمد سوری، رئیس پژوهشکده فلسفه و کلام اسلامی، دکتر کرباسی، مدیر گروه کلام اسلامی و دکتر دانش دربارۀ ابهامات این رویکرد جدید معاونت پژوهشی و نیز مشکلات جاری پژوهشکده و نیز گروه‌های پژوهشی مربوطه مباحث خود را طرح کردند و مقرر شد در جلسۀ آتی مسائل و دغدغه‌های پژوهشکده و مشکلات برخی پروژه‌ها به صورت ریزتر بررسی و رفع مشکل شوند.

منبع:

تاریخ خبر: 1400/10/13 دوشنبه
تعداد بازدید کل: 270 تعداد بازدید امروز: 1
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر

پربازدید‌ترین مطالب

مطالب مرتبط
بيشتر
[Control]
تعداد بازديد اين صفحه: 271
بيشتر

آدرس: قم - میدان شهدا - خیابان معلم  پژوهشگده فلسفه و کلام
تلفن: 371160 - 025  داخلی 1388
ایمیل: phil.theo@isca.ac.ir

بيشتر
بيشتر
بيشتر
دوشنبه 17 ارديبهشت 1403 09:38:56
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پژوهشکده فلسفه و کلام
مجری سایت : شرکت سیگما