دانشگاه باقرالعلوم علیه‌السلام
             
تماس با ما
نقشه سایت
Francias
English
العربیة
صفحه اصلی
اطلاعیه ها
Taghadosi
کانون دانش آموختگان دانشگاه باقرالعلوم(ع) راه اندازی شد.



 

کانون دانش آموختگان دانشگاه باقرالعلوم(ع) راه اندازی شد.

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه باقرالعلوم(ع) حجة الاسلام و المسلمین تقدسی نیا مدیر امور فرهنگی و روابط عمومی  گفت :  طرح تشکیل کانون دانش آموختگان ابتدا در جلسه هیات رئیسه مطرح و مورد تصویب قرار گرفت و سپس جهت تصویب نهایی به هیات امنای دانشگاه ارجاع گردید که در جلسه اعضای هیات امنا این طرح را مورد بحث و بررسی قرار دادند که سرانجام مورد تایید و تاکید قرار گرفت مدیر امور فرهنگی و روابط عمومی در ادامه از اهداف این کانون گفت : از اهداف تشکیل کانون دانش آموختگان ، استفاده از تجربیات و انتقال آموزه های نظری و عملی اعضا و برگزاری گردهمایی های ادواری و ارائه مشورت های علمی و فرهنگی است.

حجة الاسلام و المسلمین تقدسی نیا اضافه کرد : حضور موثر اعضا در عرصه های علمی و فرهنگی جامعه علی الخصوص جامعه دانشگاهی ، ایجاد زمینه مناسب جهت توسعه ، تحقیق و تعالی ارتباطات علمی و فرهنگی با سایر مراکز همسو، معرفی اعضای کانون جهت استفاده از تسهیلات مختلفی که از طریق دستگاهها و یا نهاد های مختلف در اختیار متقاضیان قرار میدهند، از جمله اهداف تشکیل کانون دانش آموختگان است.

وی گفت : بزودی آیین نامه کانون و فرم ثبت نام در سایت دانشگاه به نشانی www.bou.ac.ir قرار میگیرد. بدین وسیله از کلیه علاقه مندان و دانش آموختگان این دانشگاه به عضویت در این کانون دعوت بعمل می آید.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

دانشگاه باقرالعلوم (عليه السلام)
مجری سایت : شرکت سیگما