دانشگاه باقرالعلوم علیه‌السلام
             
تماس با ما
نقشه سایت
Francias
English
العربیة
صفحه اصلی
اخبار
کانون
نخستین گردهمایی بزرگ دانش آموختگان دانشگاه باقرالعلوم(ع) برگزار می گردد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه باقرالعلوم(ع) حجت الاسلام و المسلمین تقدسی نیا، مدیر امور فرهنگی و روابط عمومی گفت: پس از برگزاری اولین جشن دانش آموختگان و اولین گردهمایی دانش آموختگان رشته تاریخ، نخستین گردهمایی بزرگ دانش آموختگان تمامی رشته های دانشگاه باقرالعلوم(ع) در دو مقطع ارشد و دکتری برگزار می گردد.

مدیر امور فرهنگی در ادامه افزود: این گردهمایی در 15 بهمن ماه همزمان با دهه خجسته فجر انقلاب اسلامی خواهد بود و متقاضیان جهت شرکت در این مراسم باید از طریق سامانه پیامک ثبت نام نمایند.

حجت الاسلام تقدسی نیا در خصوص برنامه های این گردهمایی گفت: در این گردهمایی دانش آموختگان به سه کارگروه علمی، فرهنگی، و اقتصادی تقسیم می شوند.

 دعوت از اولین دانش آموخته و اولین رییس دانشگاه باقرالعلوم(ع)، سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین دکتر واعظی رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، برگزاری نمایشگاه از آثار، تالیفات و مقالات چاپ شده ی دانش آموختگان ، مسابقه و اهدای جوایز، تریبون آزاد برای دانش آموختگان، اقامه نماز جماعت و صرف ناهار، قم گردی جهت بازدید از اماکن تاریخی شهر مقدس قم، از جمله برنامه های این گردهمایی خواهد بود.

مدیر امور فرهنگی و روابط عمومی اضافه کرد: دانش آموختگانی که از شهرستان ها جهت شرکت در گردهمایی مهمان ما هستند در صورتی که نیاز به اسکان داشته باشند می توانند برای شب چهارشنبه که همان شب گردهمایی باشد به مدت یک شب ثبت نام نمایند تا برای اسکان آنان برنامه ریزی بعمل آید.

 

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

دانشگاه باقرالعلوم (عليه السلام)
مجری سایت : شرکت سیگما