دانشگاه باقرالعلوم علیه‌السلام
             
تماس با ما
نقشه سایت
Francias
English
العربیة
صفحه اصلی
اخبار
جشن دانش آموختگان دانشگاه 3

جشن دانش آموختگان دانشگاه 1

جشن دانش آموختگان دانشگاه 2

جشن دانش آموختگان دانشگاه 5

جشن دانش آموختگان دانشگاه 4

جشن دانش آموختگان دانشگاه 6

جشن دانش آموختگان دانشگاه 7

جشن دانش آموختگان دانشگاه 8
برگزاری جشن دانش آموختگان دانشگاه باقرالعلوم (ع)








مراسم جشن دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه باقرالعلوم(ع) قم  با سخنرانی حجت الاسلام ناصر نقویان، کارشناس مسائل مذهبی در سالن اجتماعات این دانشگاه برگزار شد.

این مراسم با قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز و در ادامه حجت الاسلام تقدسی، مدیر فرهنگی دانشگاه باقرالعلوم(ع) به تشریح برخی فعالیت های انجام شده برای دانش آموختگان خبر داد.

وی با بیان این که تعداد دانش آموختگان دانشگاه باقرالعلوم(ع) 173 نفر است، افزود: از این تعداد 30 نفر در مقطع دکتری و 143 نفر در مقطع کارشناسی ارشد دانش آموخته شده اند.

مدیر فرهنگی دانشگاه باقرالعلوم(ع) اظهار داشت: برای نخستین بار کانونی در دانشگاه باقرالعلوم(ع) برای دانش آموختگان راه اندازی کردیم که فرم ثبت نام در این کانون در سایت دانشگاه باقرالعلوم(ع) به نشانی
www.bou.ac.ir
 قرار داده شده است.

حجت الاسلام تقدسی ادامه داد: دانش آموختگان با مراجعه به بخش کانون دانش آموختگان در سایت دانشگاه و تکمیل فرم به صورت کامل می توانند از مزایای ویژه علمی، شرکت در کنفرانس ها، شرکت در سمینارها و شرکت در جلسات هیأت مدیره بهره مند شوند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین دانش آموختگان با عضویت در کانون این امکان را دارند تا در شورای مرکزی دانشگاه داوطلب شوند و در صورت کسب رأی یکی از اعضای شورای مرکزی دانشگاه شوند.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام نقویان، کارشناس مسائل مذهبی گفت: رسالت همه ما حوزویان با مسؤولیت ها و جایگاه های مختلف تبیین آموزه های دینی به زبان روز برای مردم است.

وی با بیان این که باید با زبان روز و ادبیات قوی دین را به مردم ارائه کرده و مطابق با زمان پیش برویم، یعنی دین را با جذابیت قالب ها و محتواها ارائه کنیم، افزود: ما امروز باید با سه زبان قول، قلم و قدم با مردم صحبت کنیم چون آحاد مردم از طریق گوش و حس شنوایی دین دارند که این مطلب ایجاب می کند آحاد طلاب و روحانیان باید از طریق زبان دین را به صورت قوی به گوش مردم برسانند.

گفتنی است، در پایان این مراسم از برخی دانش آموختگان تجلیل و لوح تقدیری به آنان اهدا شد.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

دانشگاه باقرالعلوم (عليه السلام)
مجری سایت : شرکت سیگما