728 x 90

معرفی دفتر هیات علمی

  • 1395/11/11 دوشنبه

دومین اداره که زیر نظر ریاست دانشگاه فعالیت می­نماید، اداره امور هیئت علمی است. این اداره به بررسی صلاحیت­های گزینشی اعضای هیئت علمی، استادان و همکاران آموزشی، از طریق هسته گزینش، کمیته جذب و کمیته منتخب با شرح وظایف ذیل می­پردازد:

1.  برنامه ریزی به منظور حسن اجرای فرآیند به کارگیری اعضای هیئت علمی و غیر هیئت علمی با توجه به ابلاغ ریاست دانشگاه و مصوبات مربوط؛
2.  تهیه و تنظیم احکام استخدامی اعضای هیئت علمی؛
3. پیگیری و اجرای مصوبات هسته گزینش، کمیته جذب، کمیته منتخب و کمیته تعیین رتبه علمی اساتید فاقد مدرک؛ 
4.  پیگیری امور جذب، ارتقا، ترفیع، تبدیل وضعیت، فرصت مطالعاتی، ماموریت تحصیلی و بورس اعضای هیئت علمی؛
5.  انجام امور کارگزینی، تسهیلات و امور رفاهی، مرخصی، ماموریت ها و موارد مشابه؛
6. استعلام مدارک تحصیلی ارائه شده و ریز نمرات تمامی اعضای هیئت علمی و مدعو، از دانشگاه­های محل تحصیل آنها؛
7. ارتباط و هماهنگی با مراکز مختلف آموزشی وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی در جهت محاسبه عملکرد آموزشی و پژوهشی، و کسب گزارش عملکرد موظف و غیرموظف اعضای هیات علمی در هر نیم سال تحصیلی
 
امتیاز دهی
 
 

فصلنامهعلوم سیاسی فصلنامهتاریخ اسلام فصلنامهآیین حکمت فصلنامهفرهنگ پژوهش