728 x 90

اعزام دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه باقرالعلوم(ع) به عتبات عالیات

رئیس اداره امور فرهنگی دانشگاه باقرالعلوم(ع) در گفتگو با روابط عمومی دانشگاه به بیان گزارش سفر عتبات عالیات ویژه دانشجویان، اساتید و کارکنان این دانشگاه پرداخت.
رئیس اداره امور فرهنگی دانشگاه باقرالعلوم(ع) در گفتگو با روابط عمومی دانشگاه به بیان گزارش سفر عتبات عالیات ویژه دانشجویان، اساتید و کارکنان این دانشگاه پرداخت. روابط عمومی دانشگاه باقرالعلوم علیه السلام

رئیس اداره امور فرهنگی دانشگاه باقرالعلوم(ع) در گفتگو با روابط عمومی دانشگاه به بیان گزارش سفر عتبات عالیات ویژه دانشجویان، اساتید و کارکنان این دانشگاه پرداخت.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه باقرالعلوم(ع)، حجت‌الاسلام و المسلمین مهدی سلطانی، رئیس اداره تهذیب و امور فرهنگی دانشگاه باقرالعلوم(ع) در گفتگو با روابط عمومی دانشگاه به بیان فعالیت‌های این دانشگاه در خصوص سفر عتبات عالیات دانشجویی پرداخت و گفت: این اداره پس از هماهنگی با ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان و پیگیری سهمیه اعزام توسط دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دام ظله، ثبت نام سفر عتبات عالیات ویژه اساتید، داننشجویان و کارکنان و خانواده‌های آن‌ها را در چهارم بهمن ماه آغاز کرد. 

وی افزود: در این تعداد 117 نفر از دانشجویان، اساتید و کارکنان به همراه اعضاء خانواده در قالب دو کاروان زمینی و یک کاروان هوایی  در روزهای 4، 6 و 10 بهمن به عتبات عالیات اعزام شدند.

سلطانی در خصوص برنامه‌ریزی‌های انجام شده در این سفر گفت: زیارت حرم ائمه اطهار(ع) در شهرهای نجف، کربلا، سامرا و کاظمین و حضور در اماکن مقدس این شهرها از جمله برنامه‌های این سفر بود و خدمات درجه اول سازمان حج و زیارت در خصوص محل اسکان و پذیرایی در اختیار زائران قرار گرفت.

رئیس اداره تهذیب و امور فرهنگی دانشگاه در پایان خاطرنشان کرد: دانشجویان محترم می‌توانند جهت ارتقاء سطح فرهنگی دانشگاه تمامی انتقادات و پیشنهادات خود را با این اداره مطرح کرده و جهت اطلاع از آخرین محتوا و اطلاعیه‌های فرهنگی به کانال ایتای این اداره به نشانی https://eitaa.com/BouCul مراجعه کنند.
 
 
امتیاز دهی
 
 

فصلنامهعلوم سیاسی فصلنامهتاریخ اسلام فصلنامهآیین حکمت فصلنامهفرهنگ پژوهش
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

دانشگاه باقرالعلوم (عليه السلام)
مجری سایت : شرکت سیگما