728 x 90

بررسی زمینه‌های گسترش همکاری‌ بین دانشگاه باقرالعلوم (ع) و دانشگاه مذاهب اسلامی

  • 1399/12/19 سه‌شنبه
روابط عمومی دانشگاه باقرالعلوم علیه السلام

با حضور رؤسا، معاونین و مدیران دانشگاه باقرالعلوم و دانشگاه مذاهب اسلامی زمینه‌های گسترش همکاری  بین دو دانشگاه مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه باقرالعلوم،  رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی به همراه معاونین و مدیران ارشد این دانشگاه، اسفند 1399 جهت بررسی زمینه‌های گسترش همکاری و تبادل نظر در این خصوص در دانشگاه باقرالعلوم حضور یافتند و با رئیس این دانشگاه دیدار کردند.

در این دیدار رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این دانشگاه گفت: با توجه به این‌که دانشگاه مذاهب اسلامی فعالیت خود را در دو حوزه دانشجویان اهل سنت و دانشجویان خارجی متمرکز کرده است دارای اهمیت بالایی می‌باشد. 

سید محمد حسینی همچنین خواستار اجرای طرح «تعاون دانشگاه‌ها» شد و بر لزوم همکاری و همراهی دانشگاه‌های همسو در راستای آموزش رشته‌ها و دوره‌های دانشگاه مذاهب تأکید کرد. 

در ادامه این دیدار معاون آموزش دانشگاه مذاهب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی باید سخن و مبانی خود را به دنیا برساند و راهکار آن نیز از سوی دانشگاه‌ها است.  دانشگاه مذاهب اسلامی تلاش دارد با اجرای برنامه «عیش مشترک» یعنی حضور دانشجویان ایرانی و غیرایرانی، شیعه و سنی در کنار هم و در یک خوابگاه این هدف را دنبال کند.

قاسم جعفری علت انتخاب دانشگاه باقرالعلوم جهت همکاری را هم‌سویی با سیاست‌های دانشگاه مذاهب و تأسیس رشته‌های نو و بدیع دانست و بر سطح بالای علمی دانشگاه باقرالعلوم تأکید کرد.

در پایان حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین شمس‌الله مریجی، رئیس دانشگاه باقرالعلوم نیز گزارشی از مجموعه فعالیت‌های علمی و پژوهشی دانشگاه ارائه کرد و ضمن اعلام آمادگی جهت اجرای مشترک برنامه‌های همسو،  خواستار تشکیل کمیته مشترک  فنی  در راستای دستیابی به راه‌کارهای اجرایی و عملی شد. 



 
 
امتیاز دهی
 
 

فصلنامهعلوم سیاسی فصلنامهتاریخ اسلام فصلنامهآیین حکمت فصلنامهفرهنگ پژوهش
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

دانشگاه باقرالعلوم (عليه السلام)
مجری سایت : شرکت سیگما