728 x 90

دیدار رئیس دانشگاه باقرالعلوم(ع) با معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

رئیس دانشگاه باقرالعلوم(ع) و هیئت همراه با دکتر قاسم عموعابدینی معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دیدار و درباره عرصه‌های مختلف علمی و ظرفیت‌های دانشگاه به بحث و گفتگو پرداختند.
رئیس دانشگاه باقرالعلوم(ع) و هیئت همراه با دکتر قاسم عموعابدینی معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دیدار و درباره عرصه‌های مختلف علمی و ظرفیت‌های دانشگاه به بحث و گفتگو پرداختند. روابط عمومی دانشگاه باقرالعلوم علیه السلام

رئیس دانشگاه باقرالعلوم(ع) و هیئت همراه با دکتر قاسم عموعابدینی معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دیدار و درباره عرصه‌های مختلف علمی و ظرفیت‌های دانشگاه به بحث و گفتگو پرداختند.


به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه باقرالعلوم(ع)، معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ضمن استقبال از هیئت رئیسه دانشگاه باقرالعلوم(ع)، از مسئولین این دانشگاه درخواست کرد (بر اساس طرح تحول آموزش در دانشگاه‌ها که اخیرا در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به تصویب رسیده است) دانشگاه باقرالعلوم(ع) را به عنوان دانشگاه نمونه و الگو در کشور مطرح کنند. 

عموعابدینی ضمن اشاره به طرح تحول آموزش اظهار داشت: وزارت علوم به دنبال تأسیس دانشگاه‌های حکمت بنیان است و دانشگاه باقرالعلوم(ع) با توجه به وجود پایگاه قوی حوزوی و همچنین ورود به عرصه‎های جدید علوم انسانی می‌تواند به عنوان یک الگوی قابل عرضه در عرصه ملی و به ویژه عرصه بین‌المللی به ایفای نقش پرداخته و به عنوان الگوی موفق یک دانشگاه حکمت بنیان معرفی گردد.

معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ضمن بیان ضرورت ورود به عرصه‌های نوپدید تأکید کرد: دانشگاه باقرالعلوم(ع) باید به صورت جدی در عرصه های نوپدید دانش از جمله هوش مصنوعی و ارتباط آن با مباحث انسان‌شناسی، مکانیک کوانتوم، علوم زیستی، آینده‌پژوهی و آینده انسان، ارتباطات میان رشته‌ای High tech و علوم اجتماعی، مباحث نوپدید ژنتیک و مبانی فلسفی ورود کرده و درهای دانشگاه را به روی متخصصین، دانشجویان و اساتید برجسته سراسر دنیا بگشاید تا بتواند با ورود مسئله محور به چالش‌های نوپدید بشری، به ایفای نقش راهبردی و راهبری اثرگذار بپردازد.

در این دیدار دکتر محمد ستوده معاون آموزش دانشگاه باقرالعلوم(ع)، حجت الاسلام و المسلمین سید ناصر موسوی مدیر دانشجویی و دکتر سید هادی ساجدی مدیر بین الملل دانشگاه، ریاست دانشگاه را همراهی کردند.  
 
امتیاز دهی
 
 

فصلنامهعلوم سیاسی فصلنامهتاریخ اسلام فصلنامهآیین حکمت فصلنامهفرهنگ پژوهش
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

دانشگاه باقرالعلوم (عليه السلام)
مجری سایت : شرکت سیگما